300.000 EUR pentru Liberty Parade, produs de Radio 21 si Vibe FM cu Publicis Events
Vineri, 23 Iulie 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

„Este o mare bucurie pentru noi sa strangem 60.000 de oameni la singurul eveniment de masa local ce are loc in fiecare an fara a percepe o taxa de intrare”, a afirmat pentru AdPlayers Alex Baculea, de la Radio 21 si Vibe FM, organizatorii evenimentului Liberty Parade, ajuns la editia cu numarul 10, produs impreuna cu Publicis Events.

Buget de 300.000 EUR
Potrivit informatiilor AdPlayers, bugetul evenimentului se ridica la peste 300.000 EUR, fara a pune la socoteala campaniile de promovare in radio, online sau OOH in 18 orase din Romania, care si acestea se ridica la ordinul a cateva zeci de mii de euro. Cristian Balaci, Senior Producer la Publicis Events nu a comentat bugetul evenimentului, dar a precizat ca este cel mai mare eveniment de profil, 100% romanesc.

 „Investim un buget consistent in aceasta productie 100% romaneasca, care numai la butoane aduce 120 de tehnicieni, fara sa luam in calcul stuff-ul organizatoric de la Vibe FM si partenerii de la Radio 21”, spune oficialul, potrivit caruia Liberty Parade inseamna „inca 12 tiruri de echipamente si alte 7 tiruri de accesorii, fara sa punem la socoteala masinile cu frigidere si produse”.

Intrebat daca evenimentul este acoperit din sponsorizari, Alex Baculea spune ca Liberty Parade este acoperit partial din sponsorizari, intr-o pondere de aproximativ 60%, restul fiind un buget de imagine al statiilor de radio Vibe FM si Radio 21.

60.000 de participanti, si imagine pentru Vibe FM 
Scopul? Public pentru eveniment si imaginea Vibe FM si Radio 21 si partenerilor evenimentului. „Speram sa depasim numarul de 60.000 de participanti care a fost inregistrat anul trecut”, a adaugat Alex Baculea, care spera ca participarea din acest an sa o surclaseze pe cea din 2009.

Caravana celor 3 camioane va porni sambata din Olimp, in jurul orei 17:00, fiecare cu un alt tip de muzica si DJ, si va trece prin fiecare statiune, pregatind publicul pentru show-ul de la Liberty Parade Arena, pe plajele din Venus si Saturn. Regula caravanei este aceeasi ca in fiecare an: cu cat participantii vin mai inovativ imbracati, deghizati, mascati, cu atat sansele lor de a se urca in camioane cresc.

„Lucram pentru Libery Parade 2010 inca de anul trecut, perioada in care am avut intalniri cu organizatorii, cu sponsori sau alti parteneri”, adauga Cristi Balaci. „Chiar daca implementarea la locul de desfasurare al avenimentului a inceput practic de luni, echipa Publicis Events a pregatit Libery Parade in fiecare luna, de la inceputul anului".

Pe langa Balaci, din partea Publicis Events, in proiectul Liberty Parade a fost administrat de echipa coordonata de Bogdan Voina – Account Manager si Gabriel Constantinescu – General Manager.


PUBLICITATE: