Estimat de AdPlayers la 3-4 Milioane EUR pe an, UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei noi agentii cu care va lucra in acest an pe contul de comunicare, in urma unor procese de selectie demarate la finalul anului 2010 si incheiate de curand. Administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (WPP), condusa de Carmen Lixandru.
Din informatiile AdPlayers numai in procesul de selectie pentru comunicarea online au participat 6-7 companii, alte aproximativ 10 agentii fiind invitate in licitatiile de creatie si PR.
Noile agentii care au fost alese pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate through-the-line si a programelor de relatii publice sunt companiile 23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online). Contactati de catre AdPlayers, oficialii de marketing Unicredit Tiriac Banc nu au dezvaluit detalii privind agentiile invitate in licitatiile recent incheiate, si nici nivelul investitiilor in marketing si comunicare.
“Impreuna cu partenerii nostri ne dorim sa punem in practica o strategie de informare corecta si atractiva, care sa corespunda profilului nostru ca profesionisti”, a declarat Anca Nuta, Identity & Communication Director al UniCredit Tiriac Bank, legat de selectia noilor agentii de comunicare.
Agentia 23 Communication Ideas, condusa de Bogdan Naumovici, va dezvolta strategia de creatie a UniCredit Tiriac Bank si va gestiona implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail si Corporate, precum si a campaniilor de imagine.
Parte din grupul Tempo, agentia Rogalski Grigoriu, condusa de Alina Damaschin, va colabora cu UniCredit Tiriac Bank pentru elaborarea si aplicarea strategiei de PR pentru anul 2011, menita sa sprijine pozitionarea bancii pe piata din Romania si va gestiona implementarea tactica a programelor de comunicare interna a bancii.
Mai mult in Licitatii