(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Promotia de toamna Cif si Domestos pune īn lumina mii de premii īn magazine, pachete speciale de curatenie cu reducere si, exclusiv pentru Romānia, 30 sufragerii Mobexpert si corpuri de iluminat īn valoare totala de 240.000 RON.
Campania este semnata de Brands & Bears si continua comunicarea pentru brandurile Unilever, Cif si Domestos, sub titlul Scoate-ti casa la lumina!. Potrivit agentiei, Cif si Domestos Si harnici si darnici este o campanie promotionala derulata īnca din 2002, īn doua sesiuni: primavara si toamna.
Pentru doua dintre cele 7 tari, comunicarea s-a concentrat asupra altor premii decāt cele oferite īn Romānia, astfel ca scenariul initial al spotului TV de 20 a fost adaptat premiilor din cadrul loteriei nationale din Bulgaria si Serbia, filmāndu-se practic trei spoturi diferite.
Promotia este derulata la nivel regional, īn Romānia, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova. Conforma autorilor campaniei, toate materialele promotionale si suporturile de comunicare au fost adaptate tuturor tarilor vizate de campania generata de apelul comun la curatenie sclipitoare.

AdPlayers.ro/Work
Titlu: Scoate-ti casa la lumina! 2007
Produs: Cif si Domestos
Advertiser: Unilever SCE
Agentie: Brands & Bears,
Rares Ciovica Category Manager,
Cora Baiasiu Brand Manager,
Tanya Koleva Assistent Brand Manager
Andrei Galeata Art Director,
Toni Bunaiasu Copywriter,
Vlad Leonard DTP,
Cristina Lambru Director de Creatie,
Maria Chiribau BTL Officer,
George Turliu - BTL&Production Manager,
Ana-Maria Stoiculescu Account Executive,
Claudia Mihai Account Manager.
Casa de productie: Rollin Film.
Regizor: Sega.