(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Promotia de toamna Cif si Domestos pune în lumina mii de premii în magazine, pachete speciale de curatenie cu reducere si, exclusiv pentru România, 30 sufragerii Mobexpert si corpuri de iluminat în valoare totala de 240.000 RON.
Campania este semnata de Brands & Bears si continua comunicarea pentru brandurile Unilever, Cif si Domestos, sub titlul “Scoate-ti casa la lumina!”. Potrivit agentiei, “Cif si Domestos – Si harnici si darnici” este o campanie promotionala derulata înca din 2002, în doua sesiuni: primavara si toamna.
Pentru doua dintre cele 7 tari, comunicarea s-a concentrat asupra altor premii decât cele oferite în România, astfel ca scenariul initial al spotului TV de 20” a fost adaptat premiilor din cadrul loteriei nationale din Bulgaria si Serbia, filmându-se practic trei spoturi diferite.
Promotia este derulata la nivel regional, în România, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova. Conforma autorilor campaniei, toate materialele promotionale si suporturile de comunicare au fost adaptate tuturor tarilor vizate de campania generata de apelul comun la curatenie sclipitoare.
AdPlayers.ro/Work
Titlu: “Scoate-ti casa la lumina!” 2007
Produs: Cif si Domestos
Advertiser: Unilever SCE
Agentie: Brands & Bears,
Rares Ciovica – Category Manager,
Cora Baiasiu – Brand Manager,
Tanya Koleva – Assistent Brand Manager
Andrei Galeata – Art Director,
Toni Bunaiasu – Copywriter,
Vlad Leonard – DTP,
Cristina Lambru – Director de Creatie,
Maria Chiribau – BTL Officer,
George Turliu - BTL&Production Manager,
Ana-Maria Stoiculescu – Account Executive,
Claudia Mihai – Account Manager.
Casa de productie: Rollin Film.
Regizor: Sega.