240.000 EUR lansare cosmetice Weleda, si buget la Springer & Jacoby Romania
Marti, 15 Iunie 2010


( AdPlayers, Iulian Toma )

In urma unui pitch de comunicare organizat de curand, poducatorii marcii de cosmetice Weleda au ales agentia Springer&Jacoby Romania pentru lansarea oficiala a brandului pe piata din romaneasca si dezvoltarea strategiei de comunicare pentru 2010. 

Ana Maria Murariu, Weleda

Lansarea Weleda in Romania a fost castigata de agentia de publicitate in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie. Potrivit reprezentantilor de relatii publice ai companiei, pentru  2010, totalul investitiilor realizate pentru lansarea, promovarea si sustinerea brandului pe piata din Romania este de peste 240.000 euro.

Contactata de catre AdPlayers, Raluca Simu, Managing Partner al agentiei Springer & Jacoby Romania nu a dezvaluit agentiile de publicitate care au participat la licitatie. Campania de comunicare Weleda pentru 2010  vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare pentru consumatori.

Chiar daca nu a dezvaluit participantii, Ana-Maria Murariu (foto), Marketing Manager la Weleda Romania, a spus ca procesul de selectie a agentiei a fost organizat in doua etape, in finala participand doar 3 companii.

"Toti participantii au avut propuneri foarte interesante asa ca ne-a fost foarte greu sa alegem. A contat foarte mult dorinta lor celor de la Springer & Jacoby de a fi proactivi in relatia cu noi, iar decizia noastra a fost sa lucram cu ei pentru programul de lansare in Romania".

In 2009, Weleda a realizat la nivel international o cifra de afaceri de 400 milioane franci elvetieni. 


PUBLICITATE: