(AdPlayers, Iulian Toma )
Discovery Channel deruleaza campania „Descopera eroul din tine”. Oficialii de comunicare nu au comentat valoarea contului de media, dar surse AdPlayers din piata de media estimeaza bugetul de comunicare cuprins intre 200.000-300.000 EUR pe an.
Elementele creative folosite in campania care lanseaza grila de toamna a canalului au fost realizate de echipa interna de creatie a Discovery Networks. Agentiile externe implicate in campanie sunt Zenith Optimedia – servicii de media planning si buying, Httpool - planificare si implementarea campaniei online (inclusiv Facebook) si Grayling pentru implementarea activitatilor de PR.
Noua grila de toamna a postului Discovery Channel aduce telespectatorilor premiere cu cei mai cunoscuti eroi Discovery, dar si 7 productii locale de scurt metraj, cu protagonisti romani care intruchipeaza spiritul Discovery prin pasiunile si stilul lor de viata. Printre premierele lunii septembrie la Discovery Channel se mai numara: O prada mortala, sezonul 6 (in fiecare duminica, la ora 23) sau 9/11 Dupa caderea turnurilor (11 septembrie, la ora 22.30).