20 de fete vand RCA in versuri pe DN1 si la Mare.
Miercuri, 07 August 2013
(adplayers. Iulian Toma) Ati mai vazut agenti de vanzari cu strategie in versuri? Daca nu, poftiti in masini si mergeti pe DN sau la Mare si poate veti vedea promoteritele RCA Ieftin. Este vorba de 10-20 de fete care atrag atentia soferilor pe DN1 si la Mamaia. Neconventionalul facut in-house de RCA Ieftin a strans audienta de zeci de mii de masini, cu doar cateva panouri pe care sunt insailate versuri menite sa atraga soferii participanti la trafic.
“Acum ne aflam la a doua editie, in Constanta. Prima editie a avut loc in Bucuresti, in zona podului de la Baneasa. Au participat intre 10 si 20 de fete care au afisat pancarte cu mesaje haioase pentru soferi” a afirmat pentru adplayers Carmen Albisteanu, Specialist marketing in cadrul Pintilie Broker de Asigurare, care administreaza RCA Ieftin. Potrivit oficialului de marketing, in Constanta, campania are loc in zona barierelor de la intrarea in statiunea Mamaia (zona hotel Oxford si zona Aqua Magic) si participa 10 fete.
“Am gandit aceasta campanie cu scopul de a convinge cat mai multi soferi sa isi faca asigurarile RCA pe internet. De asemenea, am promovat reducerile de pana la 18% pe care le acordam la toate comenzile de RCA online, deoarece de 6 ani, clientii nostri sunt obisnuiti sa gaseasca pe site-ul www.rca-ieftin.ro cele mai bune preturi la RCA. Nu in ultimul rand, am vrut sa le aducem zambetul pe buze soferilor la orele la care se indreapta spre sau dinspre serviciu (de aceea am si impartit activarea in doua intervale orare: 07.30-10.00 si 18.00-20.30).” a mai spus reprezentanta companiei.
Din declaratiile companiei, promoteritele au avut succes la public. Cu un trafic de cateva mii de masini pe ora, fiecare iesire pe DN1 sau la Mare au avut o expunere de zeci de mii de masini, soferi si familii care au iesit din oras sau au fost la Mamaia.
“Campania din Bucuresti si-a atins obiectivele pe care ni le propusesem, atat in ce priveste vanzarile, cat si traficul pe site-ul www.rca-ieftin.ro. Pentru campania din Constanta urmeaza sa facem masuratorile in cateva zile, dupa ce se incheie campania neconventionala” a conchis Carmen Albisteanu.
Potrivit reprezentantilor companiei, soferii si familiile acestora prezente in masini au intampinat cu zambete tinerele promoterite, fie ca sunt clienti vechi ai operatorului de asigurari, fie ca au auzit pentru ptima data de serviciile RCA Ieftin.
Mai mult in Conturi
Alte articole din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»