Credit: Ogilvy Romania.
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
AdPlayers. info
Anul acesta s-au implinit 20 de ani de la nasterea expresiei “inca una si ma duc”, care avea sa ramana in mintea tuturor romanilor, sa apara pe prima pagina a ziarelor, sa genereze poante ultra viralizate, dar, mai ales, sa faca celebra berea Ciuc Premium, anunta reprezentantii de comunicare ai celei mai noi campanii Ciuc.
Ciuc Premium a readus la viata “inca una si ma duc!” in contextul in care, in aceasta vara, HEINEKEN Romania a adaugat in portofoliul sau “una noua de la Ciuc” - Ciuc IPA. Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Ideea campaniei a pornit de la faptul ca vechea expresie este inca vie in mintea consumatorilor, fiind una dintre cele mai cunoscute expresii din universul comunicarii de bere. A fost adaptat doar contextul, astfel incat sa fie potrivit unei beri moderne, asa cum este Ciuc IPA.
“Noul Ciuc IPA inseamna mai mult decat o reteta noua, un gust nou sau un ambalaj special. Este o noua intalnire consumator-produs, o privire inapoi catre celebra expresie “inca una si ma duc”, dar din perspectiva unei beri contemporane. Ni s-a parut un moment potrivit, dupa 20 de ani, sa lansam „ inca una de la Ciuc”, folosind vechiul line de brand” afirma Anca Musat, Director Marketing HEINEKEN Romania. ,
,Dincolo de faptul ca ne dorim ca Ciuc IPA sa fie parte din momentele de consum de bere ale romanilor, ne dorim sa avem un dialog real cu acestia. Iar dialogul real se intampla atunci cand omul relationeaza cu o emotie, nu doar cu produsul”
Noua bere de la Ciuc raspunde nevoii consumatorilor de a avea o alternativa la berile lager cu care sunt atat de obisnuiti. Un lichid diferit care sa le redefineasca experienta clasica de consum de bere, insa, in egala masura, usor de baut, cu un gust accesibil. Berea este un Pale Ale mai putin amar si cu mai putin alcool decat berile IPA clasice. Aroma deosebita este data de drojdia Ale de fermentatie superioara, iar cele doua tipuri speciale de hamei, Citra si Cascade, confera caracterul echilibrat, floral-fructat.
Ciuc IPA se diferentiaza si prin ambalajul modern. O hartie care protejeaza caracteristicile berii de factorii externi si o diferentiaza puternic la raft. Fiecare sticla de 0,33L este ambalata cu grija, semi-manual.
Prezent pe piata din Romania din 1974, Ciuc Premium este una dintre cele mai cunoscute si consumate beri de pe piata locala. Brandul Ciuc s-a reinventat de-a lungul timpului, pastrandu-si unicitatea gustului, in acelasi timp aducand inovatii de gust prin extensii de produse noi, asa cum este Ciuc IPA. Ciuc este o bere contemporana, care tine pasul cu asteptarile consumatorilor in materie de calitate a produsului.
Mai mult in Campanii, Conturi