(AdPlayers, Iulian Toma)
Estimat de AdPlayers la aproximativ 20-30 Mii EUR pe an, bugetul de media relations si comunicare online La Redoute este administrat de Lowe PR. Oficialii de relatii publice ai agentiei nu au dezvaluit valoarea bugetului.
Dupa o licitatie castigata anul trecut, parteneriatul a fost extins anul acesta si va include tool-uri noi, cu focus pe comunicarea brandului in zona de media relations si servicii de PR online. Lowe PR va gestiona intr-o prima etapa lansarea noului catalog primavara-vara La Redoute.
Aflat in topul magazinelor virtuale de imbracaminte si decoratiuni din Franta, potrivit agentiei, La Redoute a intrat pe piata locala in anul 2008 prin deschiderea unui magazin virtual. Brandul este prezent in peste 20 de tari si utilizeaza ca si canale de vanzare: cataloagele, magazinele si Internetul.
Echipa implicata in dezvoltarea proiectului este coordonata din partea La Redoute de Ioana Cofaru- Executive Manager si Alina Zlotescu – Marketing Manager La Redoute Romania si din partea Lowe PR de Monica Botez – PR Director; Alina Popa – Senior PR Executive, Anca Scarlat – Media Relations Specialist.
Mai mult in PR, Licitatii