20.000 de tranzactionari si descarcari, nu clicuri. Infinit a pus oamenii pe XTB Forex online.
Miercuri, 20 Iunie 2012
(Adplayers, Iulian Toma) Estimata de surse adplayers din piata de media la aproximativ 350.000 euro, o campanie XTB a reusit sa contabilizeze 20.000 de descarcari si tranzactionari Forex online. 

« 20.000 de lead-uri intr-un site pot fi multe sau putine. Rezultatul campaniei este unul spectaculos prin prisma faptului ca cifra de 20.000 nu reprezinta clicuri, ci oameni care si-au descarcat o platforma online si au participat la competitia XTB tranzactionand cu un cont demo » a declarat Alex Cernatescu (foto), CEO la agentia Infinit, care a administrat campania de comunicare XTB.

Semnata si dezvoltata de agentia Infinit, campania a durat putin peste o luna. In medie, in fiecare saptamana aproximativ 5.000 de oameni au fost captati de mesajul XTB si au tranzactionat Forex.

« Pentru cei mai putin avizati, as vrea sa fac precizarea ca nu sunt 20.000 de lead-uri de oameni care au completat un formular ci 20.000 de oameni pusi la treaba, care au interactionat direct cu produsul XTB, tranzactionand forex » detaliaza managerul companiei de publicitate full service, care a inceput business-ul in urma cu cativa ani accentuand in prima etapa a dezvoltarii agentiei doar competentele pe servicii Interactive.

Pe langa numarul de descarcari si tranzactionari, fondatorul Infinit este de parere ca un lucru cel putin la fel de interesant in evaluarea comunicarii clientului sau este ca “XTB ramane si dupa 4 ani intr-o zona de comunicare neagresiva educand publicul prin invitatia la interactiunea cu produsul si nu neaparat la castigul peste noapte al acestei tranzactionari”.

Mai mult despre Infinit

Mai mult in
Conturi

 


PUBLICITATE: