adplayers. Iulian Toma
Rebrandingul Transport Urban Sinaia a costat in jur de 20.000 de euro. Compania care administreaza domeniul schiabil, transportul public, parcarile si bazele sportive ale orasului, incepe anul cu o noua identitate de brand pentru serviciile sale.
“Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Semnat de agentia Brandtailors, rebranding-ul vine in completarea schimbarilor majore de strategie si viziune ale companiei din ultimii patru ani si face parte dintr-un proces de transformare a organizatiei prin realizarea unor proiecte ample de modernizare ce vor fi derulate in 2015.
“ Procesul de rebranding este prima faza a proiectului” Andreea Florea, Managing Partner, Brandtailors. “
Se va dezvolta o strategie de comunicare a brand-urilor de servicii din portofoliul companiei, imediat ce incheiem etapa curenta la care lucram”.
Mai mult in Rebranding