Titlu: "Ziua Barbatului 2010"
Produs / brand : Bergenbier
Advertiser: Bergenbier SA
Agentie de publicitate: Leo Burnett Romania(creatie si strategie)
Agentie de media: Starcom Media Vest (media)
Agentie interactiva: iLeo
Agentie de PR: The Practice
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Bugetul Bergenbier desfasoara de cateva zile activitatile legate de Ziua Barbatilor, pentru care autorii campaniei de comunicare au facut si un imn in 2010. Derulata la nivel national consta intr-un mix care include de canale media TV, radio, outdoor, presa scrisa, dar si online. De asemenea, campania beneficiaza de sustinere PR si de BTL.
Conform reprezentantilor de relatii publice ai grupului Leo Burnett, agentiile de comunicare responsabile de campania Bergenbier „Ziua Barbatului 2010” sunt Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR). Oficialii Leo Burnett nu au comentat valoarea investitiilor in marketing si comunicare.
Potrivit estimarilor AdPlayers, bugetul Bergenbier pentru acest an ar putea fi situat intre 2 si 2,5 Mil. EUR. Din totalul cheltuielilor, media este aproximata la 1 si 1,5 Milioane EUR, iar o componenta intre 0,7 si 1 Mil. EUR pentru BTL si evenimente locale, in principalele orase din tara. Celelalte servicii ale campaniilor integrate din acest an – PR, Internet, sunt evaluate la 100 – 150.000 EUR. Productia recentului spot TV difuzat in campania "Ziua Barbatului" este apreciata la 60-80.000 EUR.
In canalele HORECA si Retail, Bergenbier desfasoara un program national de activari dedicat Zilei Barbatului, in cadrul caruia vor fi puse in joc mai mult de 500.000 de premii. Tot cu ocazia Zilei Barbatului lanseaza si o editie special in galben, disponibila in toate ambalajele existente: sticla, cutie, Q-Pack.
Pe langa schimbarile la nivel de ambalaj ale editiei speciale, marca de bere vine si cu elemente de noutate printre care se numara Q-Pack-ul de 2L, cu fotbal inclus, sau sticla cu design special dedicat fotbalului pentru ambalajul de 1L, lansat in premiera pe piata.