175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
Joi, 08 Noiembrie 2012

 ( adplayers, Iulian Toma) Whirlpool investeste aproximativ 175.000 de euro in campania „Upgradeaza ce conteaza”, a afirmat pentru adplayers Mioara Bolozan (foto), Marketing Manager Whirlpool Romania.

Potrivit oficialilor marcii, campania este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.

Comunicarea se desfasoara pana la sfarsitul lunii noiembrie si este destinata consumatorilor care doresc sa achizitioneze masini de spalat performante la preturi accesibile.

Clientii Whirlpool pot cumpara la pretul unei masini de spalat de 5 kg cu 1000 rpm fie o masina de spalat de 5 kg la 1200 rpm, fie una de 6 kg la 1000 rpm, iar discounturile pentru modelele din clasa energetica A+++ pot ajunge pana la 400 RON.

 


PUBLICITATE: