(AdPlayers.ro, Irina Toma)
14.000 de spectatori si aproape 800 de participanti au jucat in 8 orase din Romania prima line a Campionatului de table Bucegi, organizat de Sister &Co, si initiat de marca de bere cu acelasi nume.
Potrivit reprezentantilor agentiei, prima editie a Campionatului de table Bucegi a fost un succes, atat din punctul de vedere al impactului pe termen scurt cat si din cel al valorii aduse brandului pe termen lung.
S-a jucat pe ploaie, s-a cantat pe muzica populara difuzata, au fost aplaudate in premiera si femeile care s-au inscris in concurs. Cei mai buni “tablagii” au fost facuti cunoscuti prin panouri si bannere pe care brandul Bucegi le-a postat dupa eveniment, felicitandu-i public.
Campionatul de table Bucegi si-a dorit o ilustrare pe viu a sloganului “Impreuna la bine si la rau” si a filosofiei care sta in spatele brandului de bere Bucegi. Potrivit agentiei, prin seria de evenimente, Bucegi a intrat in viata consumatorilor, invitandu-i sa isi demonstreze talentul in public si reusind prin aceasta sa ii valorizeze in cadrul comunitatilor lor.
irina.toma[at]adplayers.ro
AdPlayers.ro/File
/Sister
Agentia de publicitate Sister & Co si-a inceput activitatea in anul 2006, avand-o ca unic asociat pe Alexandra Tinjala.
Printre clientii agentiei Sister se numara: Heineken Romania – cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita si Hategana; Bayer: cu brand-urile Supradyn, Saridon, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Crema; Astra Bettings – cu brandurile Astra Sport Bets si Astra Lotto Bets; Asociatia Ovidiu Rom; ; FRF, CNCD, OSI ERGO si Policy Center for Minorities and Roma, Bayer Crop Science; Festivalul Ideo Ideis.