(AdPlayers, Iulian Toma)
Dupa un pitch international de cateva sute de milioane de euro castigat incepand din 2010 de reteaua de media OMD, Vodafone a intors si in 2011 pe toate partile preturile canalelor media din Romania pentru a obtine noi costuri mai bune si o noua strategie pentru un buget local de doar 12-15 Mil. EUR.
Agitatia pe contul de media a facut agentia locala Zenith Media sa refuze participarea in licitatie dupa ce initial a acceptat caietul de sarcinial concursului, iar OMD si MEC sa piarda un buget care va rotunji spre final de an 2011 cifrele grupului McCann in prag de exit al numarului 1 in ierarhia grupului, Bogdan Enoiu - fondatorul companiei de publicitate B.V. McCann Erickson.
Mihai Trandafir, managerul diviziei de media Universal McCann din cadrul agentiei McCann Erickson nu a putut fi contactat pentru a comenta castigarea contului. Oficialii OMD, agentia de media care administreaza contul in prezent, nu au dorit sa comenteze recent incheiatul proces de selectie al noii agentii de media. Maria Tudor, managing Partner al agentiei Zenith nu a vrut nici ea sa comenteze participarea agentiei de mediape care o conduce in licitatie. Bogdan Prajisteanu, Managing Director al agentiei MEC Romania nu a putut fi contactat.
Desi un proces calificat de specialisti din piata de media mult prea rapid pentru a primi rezolutii pe masura complexitatii cerintelor – un atfel de buget a fi avut nevoie de 2-3 luni pentru a desemna castigatorul – organizatorii licitatiei Vodafone au calificat concursul drept riguros si competitiv:
"Dupa un proces de evaluare riguros si foarte competitiv, Vodafone Romania anunta ca Universal McCann a fost selectata ca agentia sa de achizitie si planificare media, incepand cu data de 1 octombrie a acestui an. Prin acest pitch, am dorit sa ne asiguram ca vom continua sa intarim valoarea brandului Vodafone pe piata locala, impreuna cu agentia care a raspuns cel mai bine nevoilor si strategiei noastre”, a spus Angus Slater, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.