11-13 Mil. EUR in Romania, media Unilever ramane la Mindshare
Miercuri, 17 Februarie 2010
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Mindshare va administra si in Romania contul de media Unilever, in urma licitatiei care a avut loc in 53 de tari din intreaga lume. AdPlayers estimeaza bugetul din Romania pentru 2010 la 11-13 Milioane EUR pe an, in crestere fata de cel de anul trecut potrivit unor surse din piata. Oficialii agentiei de media nu au putu fi contactati pentru a comenta valoarea bugetului

Serviciile de media oferite includ planificare strategica si implementare atat pentru media traditionala cat si pentru mediul digital, si o gama de servicii diversificate, precum business planning si branded entertainment.



„Suntem agentia de media a Unilever in Romania de peste 11 ani si am avut ocazia sa realizam impreuna numeroase premiere in media si proiecte de comunicare foarte creative care sunt acum listate in portofoliul de proiecte ‘best practice’ Unilever la nivel international’, declara Oana Petroff, Managing Director Mindshare.

Mindshare a fost reconfirmat ca partenerul Unilever in 12 piete cheie, ca urmare a unui pitch global ce a durat opt luni. Tarile unde Mindshare continua colaborarea cu Unilever includ Statele Unite si tarile Europei de Vest, UK, Olanda, Germania, Franta, Spania, Tarile Nordice. In alte regiuni, Mindshare a pastrat business-ul Unilever in India si Thailanda si a castigat colaborarea in Canada, extinzand astfel colaborarea cu Unilever din SUA.

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata mondiala a bunurilor de larg consum din Romania, are in portofoliu marcicum sunt Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Lipton si Algida. Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media desfasurate de Unilever in regiunea Europei Centrale si de Sud: Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru si Moldova.


PUBLICITATE: