100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR anual, contul de creatie si packaging Heidi Chocolat este in plina campanie cu Pastel Group. Agentia coordoneaza in perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy”, in urma caruia faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare numar de voturi vor fi premiate. 

Contactata de catre AdPlayers, Ioana Mucenic (foto), Managing Partner al agentiei, nu a comentat valoarea contului Heidi. Mucenic a precizat ca Pastel Group lucreaza pentru Heidi Chocolat din aprilie 2009.

„ Realizam pentru Heidi servicii de creatie grafica (inclusiv tot packagingul) si comunicare. Campania Cards of Joy, pe care am lansat-o acum, este realizata de noi (concept, comunicare, social media, design) si Grapefruit (realizate website)”, a precizat Ioana Mucenic, pentru AdPlayers.

In cadrul noii campanii, oamenii sunt invitati sa faca fapte bune si sa le inscrie pe site (www.heidi-chocolat.com, sectiunea Cards of Joy). Ei vor cere online un cod, pe care il vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lant uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat intr-o tabara de creatie. In cadrul proiectului, saptamanal, vor fi oferite cate 20 de tablete Heidi, iar castigatorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolata Heidi.

Pastel Group ofera servicii complete de comunicare pentru clienti precum Gabriela Szabo, Petrom S.A. - Grup OMV, L´Oréal Romania, Unilever Food Solutions, Heidi Chocolat, La Fantana, HR Management Club, Epson Romania, Remedio Farmacii, Chello Central Europe, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Casa Campionilor, Directia pentru Afaceri Europene, Fundatia Olimpica Romana.

PUBLICITATE: