Credit: Bucuresti Mall-Vitan / Stefanini Infinit
In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
AdPlayers. Info
In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
3 influenceri. 3 prime intalniri. 3 interactiuni sincere, spontane, cu lumina stinsa, care au demonstrat ca o conexiune reala se formeaza dincolo de prima vedere. Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit au ales sa readuca in prim plan interactiunea reala, printr-o activare speciala – Valentine's Day pe intuneric.
Video, aici: https://www.youtube.com/watch?v=EJst5G8uO80
Cei trei ambasadori ai campaniei - Ioana Dumitrache, Irina Markovits si Ilinca Obadescu au fost parte din aceasta experienta, afland la final ca cei din fata lor nu pot vedea.
,,In ziua de azi, alegerile romantice sunt bazate primordial pe ceea ce vedem. Din ce in ce mai des, suntem ghidati doar de aparente, de swipe-uri prin care judecam in cateva secunde aspectul fizic, fara sa punem accent pe comunicare si emotie.’’ spun initiatorii campaniei.
Ruxandra Matache, Group Creative Director, Stefanini Infinit: "Despre ce este cautarea dragostei in ziua de azi? Despre un unghi bun, un beauty effect si o secunda de judecata pe prima imagine dupa care dam swipe? Dating-ul modern a ajuns sa fie controlat instinctual de o miscare de deget, lipsita de emotii profunde sau de conexiune. Sigur toti suntem fiinte vizuale, alegem sa intram intr-un magazin daca ne place ce vedem in vitrina, nu? Dar cand vine vorba de oameni am vrut sa aducem substanta unei prime intalniri in care vizualul si aspectul fizic au fost eliminate, un moment in care importante nu sunt aparentele, ci esenta.”
,,Honoré de Balzac a spus 'cu cat judeci mai mult, cu atat iubesti mai putin.' Impreuna cu Bucuresti Mall - Vitan am vrut sa aducem in lumina emotia sincera ce se formeaza atunci cand privim dincolo de aparente si ascultam cu inima deschisa persoana din fata noastra’’ a spus Matei Curtasu, Global Creative Director, Stefanini Infinit
,,Am invitat trei oameni cu povesti minunate, Traian, Iulian si George, prin intermediul Asociatiei Nevazatorilor din Romania, sa participe la o intalnire pe intuneric. De asemenea, am invitat trei influenceri din zona fashion, stiri si beauty, Irina, Ilinca si Ioana la un 'date' aparte. Nimeni nu a fost informat cine se va afla de partea cealalta, si nici noi nu aveam o structura de cum vor decurge intalnirile – dar cu lumina stinsa, s-a format o chimie reala, o conversatie sincera, ce a continuat si dupa ce s-a aprins lumina si camerele au fost oprite. Mesajul campaniei #JudgeLessSeeMore ne da speranta unui viitor inclusiv pentru toate persoanele, si ne bucuram ca in parteneriat cu Bucuresti Mall – Vitan si Asociatia Nevazatorilor din Romania, am reusit sa surprindem frumusetea umana."
Impreuna cu Asociatia Nevazatorilor din Romania, Bucuresti Mall - Vitan va integra meniuri in limbajul Braille pentru cafenelele din incinta mall-ului si servicii ocazionale de consultanta la cumparaturi pentru persoanele cu deficiente de vedere, astfel incat experienta de shopping sa fie cat mai prietenoasa.
Prin acest proiect, Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit sustin incluziunea si cred ca #JudgeLessSeeMore este mai mult decat un hashtag.
Echipa Stefanini Infinit:
Dragos Andreiasu, Account Manager
Matei Curtasu, Global Creative Director
Ruxandra Matache, Group Creative Director
Simina Florea, Senior Copywriter
Raluca Enache, Junior Copywriter
Echipa Bucuresti Mall - Vitan:
Affan Yildirim – General Manager
Violeta Niculut – Marketing Manager
Silviu Dragu – Marketing Specialist
Mai mult in Campanii, Digital, Responsabilitate Sociala, CSR