„Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Armada ofera companiei servicii complete (strategie, consultanta, ATL, BTL si implementare) pentru toate brandurile clientului. Primul proiect dezvoltat de agentia Armada pentru Facos este lansarea noii game de mezeluri premium “Tara de Sus” sub sloganul “Gusturi regasite din Bucovina” -carnati taranesti de porc, toba traditionala, muschi tiganesc.
Potrivit reprezentantilor agentiei, strategia de comunicare a pornit de la o cercetare in urma careia Facos si Armada au descoperit lipsa unei nise a mezelurilor premium preparate „ca la tara, ca in casa omului”. Solutia din partea agentiei a inclus atat partea de strategie, branding (nume, semnatura de brand, design ambalaje), cat si comunicarea ulterioara.
In proiectul de lansare a gamei de produse Tara de Sus, din partea Facos au participat Vladut Doroftei (Director General), Doina Micutar (Director Comercial), Cristina Polocoser (Coordonator productie), Petruta Hantar (Director Vanzari). Din partea Armadaau participat Silvia Dumitru (Art Director), Andrei Dragota (Copywriter), Daniel Gherghescu (Strategic Planner), Adrian Albu (Creative Director), Tiberiu Tuluca (General Manager).
Producator local din Suceava cu un portofoliu de produse atat din carne (mezeluri, conserve), cat si produse de post (vegetale), fabrica Facos este asezata pe locul primului atelier de prepararea carnii, intemeiat de austro-ungari in jurul anului 1900. In perioada comunista a fost redenumita IICS (Intreprinderea de Industrializare a Carnii Suceava), iar numele actual l-a capatat in 1991, cand fabrica a fost privatizata. In 2004 -2006 fabrica a trecut printr-un proces de modernizare si retehnologizare pentru a restabili standardele de calitate recunoscute candva de consumatori.
Mai mult in Conturi