The Practice a batut de curand palma pe 10-12% din cifra de afaceri a agentiei pe acest an, potrivit unor informatii din managementul agentiei.
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, noul business al agentiei inseamna de fapt extinderea colaborarii cu cateva companii, reluarea colaborarii cu clienti mai vechi, sau castigarea de clienti noi.
Gabriela Lungu (foto), Managing Partner The Practice, declara de curand in AdPlayers ca business-ul agentiei de relatii publice ar urma sa fie asemanator cu cel din 2009, atunci cand compania inregistra o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR.
Potrivit companiei, printre clientii mai vechi ai The Practice, care au extins sau si-au reluat recent colaborarea cu agentia de relatii publice, se numara Bergenbier SA, Liebrecht&wooD si World Vision Romania. Clientii noi ai agentiei sunt Smartree (servicii de externalizare a activitatilor de administrare de personal si de salarizare), TechTeam Global ( servicii de externalizare IT si procese de business), si VES (Vase Emailate Sighisoara, producator autohton de vase emailate destinate uzului casnic).
Avand o colaborare cu agentia inca din anul 2007 pentru realizarea componentei de PR a campaniei Bergenbier „Ziua Barbatului”, compania Bergenbier SA a decis extinderea colaborarii cu The Practice pe serviciile de PR pentru toate brandurile, inclusiv cel corporativ, agentia lucrand in prezent atat pentru brandul de companie, cat si pentru marcile Bergenbier, Stella Artois, Beck’s si Noroc.
Dezvoltatorul imobiliar Liebrecht&wooD a reluat colaborarea cu THE PRACTICE, dupa ce a mai lucrat cu agentia si in 2009. ONG-ul de interventie umanitara World Vision a reluat colaborarea cu The Practice dupa o pauza de cateva luni, dupa ce a fost in portofoliul agentiei vreme de 2 ani, pana in decembrie 2009.
Mai mult in PR