Clear Channel Outdoor a incheiat de curand un parteneriat strategic la nivel global cu retailerul de imbracaminte H&M, care va fi prezent astfel pe 1 Milion de locatii ale gigantului outdoor din intreaga lume.
Prin intermediul parteneriatului, Clear Channel va realiza creatia, dezvoltarea si amplasarea panourilor publicitare, semnalelor luminoase si a altor elemente de outdoor care sustin eforturile de comunicare si marketing ale retailerului.
"Acest parteneriat global strategic vine ca o recunoastere a puterii de acoperire a retelei Clear Channel, care pune la dispozitia retailerului H&M aproximativ 1 milion de locatii pentru campania de outdoor, in oricare dintre cele 49 de tari in care Clear Channel opereaza. " a afirmat pentru AdPlayers Mihai G. Mihai, CEO Clear Channel Romania,
Clear Channel outdoor
Clear Channel Outdoor are aproape un milion de panouri in peste 50 de tari de pe 5 continente, fiind prezenta in 49 dintre cele 50 domenii de piata desemnate. La nivel mondial, compania este prezenta si in publicitatea din aeroporturi, cai ferate, taxiuri, si centre comerciale. Divizia din SUA (Spectacolor) si cea internationala (DEFI) sunt lideri globali de piata prin afisaje spectaculare, ce se regasesc si in Times Square--New York.