1 Milion de euro in noile Stiri Kanal D
Luni, 06 Iulie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Kanal D relanseaza programul de stiri cu o noua identitate. Potrivit reprezentantilor postului de televiziune, investitiile in noile Stiri Kanal D se ridica la 1 milion de euro.

Principalul jurnal informativ al zilei, D-Stiri, de la ora 18.30, va fi prezentat de noua achizitie a postului, Adrian Rozenberg sustinut de o echipa de corespondenti locali.

“Din punct de vedere financiar, investitiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de euro, costuri care au inclus achizitionarea un SNG high definition, realizarea pachetului grafic si decorurilor noi, precum si constructia noului studio de stiri care va fi in incinta Romexpo”, declara Pavel Stanchev, CEO Kanal D.

Pachetul grafic si noua imagine a studioului de stiri au fost create de agentia de branding germano-bulgara Formschlag, condusa de Nicolay N Tonkoff. Unul din liderii pietei de branding din Germania si Bulgaria, agentia Formschlag dezvolta proiecte de corporate identity, branding si campanii de comunicare pentru clienti internationali ca Shell Deutshcland, Goethe Institut din Sofia, Daimler Crysler, Eurofootball Television, BMW Financial Services, Mr.Bricolage, L’Oreal sau televiziuni ca Nova Television si Nova+ din Bulgaria.

PUBLICITATE: