1 Milion EUR premiu cash si 3 Mercedes SLK in campania X Trade Brokers
Miercuri, 13 Aprilie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Avand o comunicare dezvoltata in 10 tari din Europa estimata de AdPlayers intre 1 si 2 Milioane EUR, un concurs de tranzactionare FOREX organizat de X-Trade Brokers (XTB) este in plina campanie premiata cu 1 Mil. EUR cash si 3 Mercedes SLK.

Dezvoltata inclusiv in Romania cu o creatie si strategie semnate local de agentia Infinit Solutions, campania este aproximata pe piata romaneasca la 200.000 EUR si include comunicare tv, outdoor, radio, comunicare online si un parteneriat media cu Realitatea TV.

1 Mil. EUR cash si 3 Mercedes SLK, de la 10.000 EUR virtuali

Auditat de Ernst & Young, concursul are ca target orice cetatean roman peste 18 ani care isi doreste sa castige bani tranzactionand pe bursa. Avand initial un buget virtual de 10.000 EUR, participantii pot tranzactiona pe web trader, sau isi pot descarca o platforma online. Fiecare participant primeste un nume de utilizator si parola, iar cu cei 10.000 EUR virtuali poate cumpara si vinde euro sau dolari, concursul fiind castigat de cei care au obtinut la final cel mai bun profit din administrarea banilor.

Pe langa Romania, concursul de tranzactionare premiat de XTB este dezvoltat in Cehia, Franta, Polonia, Spania, Germania, Portugalia, Slovacia, Marea Britanie si Ungaria. Competitia se desfasoara intre 2 si 28 mai 2011, insa inscrierea participantilor se face deja incepand din 4 aprilie, perioada de pana la inceperea propriu-zisa a concursului fiind destinata “antrenamentelor”.

Conversie de 5.000 de participanti din 40.000 vizitatori

Demarata cu un teaser pe website-ul vine1.ro comunicat pe de email marketing, viralul declansat de pagina online a avut 40.000 vizitatori in doar cateva zile, si a colectat deja aproximativ 5.000 de participanti care si-au lasat datele de contact pentru a afla despre ce este vorba in campanie.

“Este o rata de conversie dintre cele mai mari pe care le-am vazut vreodata intr-o campanie de teasing online” spune Alex Cernatescu (foto), CEO la Infinit Solutions. 

Managerul pune performanta conversiei pe seama pastrarii secretului campaniei si comunicarii “misterioase” a site-ului vine1.ro, care nu dezvaluie nimic legat de scopul site-ului si identitatea lui “1”, inainte de data anuntarii oficiale a concursului si premiilor.

Primul mesaj al comunicarii campaniei a aparut dealtfel pe 11 aprilie, la ora 11.00 pe media-fatada Cocor.

Mai mult in Conturi 


PUBLICITATE: