Pepsi Americas investeste 1 Milion EUR in lansarea Prigat Itsy Bitsy, dupa cum a afirmat ieri intr-o conferinta de presa Oana Stincel (foto), Marketing Manager al producatorului.
Extensia de brand Prigat Itsy Bitsy marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si intrarea marcii Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare, cu un produs din ingrediente naturale destinat celor mici continand 100% fruct, fara conservanti, fara zahar adaugat si fara aditivi artificiali.
„Mare atentie, parinti! Consumul de fructe la copii este foarte redus. Practic copiii nu mai consuma fruncte. Noul „fruct” al copiilor este sucul” a spus ieri in conferinta de presa Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy, motivand si decizia postului de radio de a se implica alaturi de marca Prigat in dezvoltarea noului produs din ingrediente naturale, pe care parintii le includ in alimentatia copiilor pentru calitatile lor nutritive.
„In urma cu trei ani si jumatate am creat un radio pentru copii, ca o alternativa la media preponderent violenta la care acestia erau supusi. Am lansat un produs sanatos si potrivit pentru familiile cu copii. Acum, ingrijorati de produsele pe care le consuma copiii, nepotrivite pentru varsta lor, am dorit sa venim cu o solutie sanatoasa si adecvata”, a mai explicat Nadia Tataru alaturarea Itsy Bitsy de Prigat.
Rezultate in urma unei cercetari, cele cinci arome Prigat Itsy Bitsy pot fi gasite in magazinele din tara incepand cu luna iunie: (Portocale-Mandarine; Piersica-Biscuite; Fructe exotice-Morcov; Zmeura-Banane si Miere; Struguri-Sfecla rosie si Miere) in ambalaj de sticla, nereturnabil, de 0,25 l, la pretul de vanzare recomandat de 2,4 lei.
Campania de lansare: GMP Advertising, GMP PR, cu sprijinul Webstyler
Intrebata de AdPlayers care este valoarea investitiei in comunicare, Oana Stincel nu a dezvaluit valoarea bugetului de promovare a noului produs, motivand confidentialitatea informatiilor privind investitiile in marketing.
Lansarea sucului Prigat adus de Itsy si de Bitsy a debutat cu o campanie de teasing adresata copiilor. Acestia au fost invitati sa raspunda la o ghicitoare si sa spuna care este primul produs pe care Itsy si Bitsy il aduc special pentru ei. Raspunsurile primite au fost dintre cele mai interesante, de la „zambet” sau „bucurie”, la „suc”, trecand in revista adevaratele valori si nevoi ale copilariei. Raspunsul la ghicitoare l-au aflat direct de la Itsy si Bitsy in cadrul evenimentului de lansare organizat pe 8 iunie in Parcul Cismigiu la care au fost prezenti pe parcursul a cateva ore mai mult de 1500 de copii si parinti.
Lansarea este fi urmata de o campanie integrata de comunicare a noului produs, care va include activari la punctele de vanzare si o campanie media cu difuzare nationala. Campania de comunicare a fost realizata de GMP Advertising si GMP PR, cu sprijinul Webstyler. Contul de media Prigat este administrat din aceasta vara de agentia Mediacom.
Itsy Bitsy - de la platforma interactiva de media, la produse alimentare
Intrarea Itsy Bitsy pe piata produselor alimentare a pornit de la singura platforma interactiva pentru copii si parinti din Europa cu acelasi nume.
Sub marca Itsy Bitsy se regasesc primul post de radio pentru parinti si copii din Europa, Itsy Bitsy FM (onair si online); postul de radio pentru bebelusi Itsy Bitsy Bebe (exclusiv online); portalul itsybitsy.ro si Evenimentele Itsy Bitsy, care permit contactul direct cu publicul in gradinite, scoli, locuri de joaca sau parcuri.
Marca Itsy Bitsy a aparut in decembrie 2005 ca alternativa pentru o educare sanatoasa a copiilor si un manifest impotriva efectelor nocive ale televiziunii asupra acestora. Platforma Itsy Bitsy se adreseaza in egala masura copiilor si parintilor si nu promoveaza produse si servicii care pot afecta sanatatea si dezvoltarea mentala.
Itsy Bitsy FM emite in eter in Bucuresti, Satu Mare, Bacau, Navodari, Targoviste si Focsani, dar si online pe www.itsybitsy.ro, si este ascultat zilnic de peste 100 de mii de parinti si copii.