"real,-" cumpara de la Graffiti BBDO
Vineri, 31 Martie 2006

real,- cumpara de la Graffiti BBDO( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a brandului de corporatie Real, - Hypermaket pe piata romaneasca, o companie apartinand Grupului METRO si unul dintre liderii de piata in domeniul comertului la nivel international.

Colaborarea dintre agentia de publicitate Graffiti BBDO si real, - Hypermaket a inceput in luna decembrie a anului trecut, in urma castigarii licitatiei organizate de compania germana pentru pregatirea campaniei de lansare. Dupa pitch, agentia condusa de Dan Moraru a dezvoltat pentru real, - Hypermaket o strategie de comunicare dedicata momentului lansarii si incluzand servicii de ATL.

real,- cumpara de la Graffiti BBDO

Intrarea pe piata romaneasca a real, - Hypermaket a avut loc  la mijlocul lunii martie, primul magazin deschis fiind cel din Timisoara. Lansarea primului hypermarket real,- din Romania este promovata printr-o campanie care se desfasoara la nivel local si care include spot TV, outdoor si print.

“Brieful de creatie se bazeaza pe doua caracteristici principale, definitorii pentru un hypermarket din lantul real, - Hypermarket: preturi competitive si servicii de calitate” spun creativii agentiei de publicitate.

real,- cumpara de la Graffiti BBDO

“In brief scria ca la real,- Hypermarket gasesti preturi mici si servicii excelente” , spune  Petru Teodorescu, Senior Copywriter, Graffiti BBDO. “Cineva a zis ca ar putea sa fie un motiv de recunostinta din partea cumparatorilor. Ok, parca se poate si mai amuzant. Cum ar fi daca, din postura de cumparator, o sa iei lucrurile foarte personal si o sa-i iubesti pe cei care-ti ofera preturi si servicii atat de bune? “, punctul de plecare al executiilor.

“Cam asa s-a nascut ideea”, sustine el. “iar spoturile au fost scrise intr-o dimineata de sambata. Apoi rescrise pe feedback intr-o dupa amiaza de zi lucratoare. Ceva mai tarziu, doua spoturi au fost aprobate  (“Bakery” si “TV Wall”).”, conchide Petru Teodorescu .

real,- cumpara de la Graffiti BBDO

Cele doua executii, intitulate “Bakery” si “TV Wall”, au fost filmate in Polonia, cea mai apropiata tara unde exista magazine din reteaua real, - Hypermaket. Potrivit agentiei, regizorul Johan Gulbranson, cunoscut in lumea publicitatii pentru premiile castigate la festivaluri cum sunt Cannes si Epica, a coordonat filmarile intr-un mod foarte eficient, sustin creativii, astfel incat acestea au durat doar doua zile. El a colaborat cu Hallvard Braein ca DOP si cu casa de productie Tango Production.

Echipa real, - Hypermarket care a realizat campania de lansare a brandului real, - Hypermarket in Romania a fost coordonata de Corina Salanti – Head of Marketing.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din Adrian Preda - Creative Director (la momentul firealizarii proiectului), Alina Zaharescu - Group Creative Director, Petru Teodorescu - Senior Copywriter, Stefan Chiritescu – Strategic Planner, Catalina Cernica – Client Service Director, Monica Garbur –A/V & Photo Production Manager, Vitalie Brega - Photo Producer.

real,- cumpara de la Graffiti BBDO

Potrivit agentiei, in 2006 si in urmatorii ani, real, - Hypermaket preconizeaza dezvoltarea la nivelul intregii tari.

(Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: