Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
AdPlayers. info
iProspect, companie a grupului Dentsu, anunta ca a fost desemnata drept agentie de media la nivel global pentru brandul Zalando, una dintre platformele online de top de moda si lifestyle din Europa.
Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
In etapa preliminara au contat aspecte precum prezenta globala a iProspect si oportunitatile de extindere puse la dispozitia Zalando prin intermediul retelei dentsu. Insa factorii decisivi in procesul de selectie au fost insighturile, strategia si pasiunea demonstrate de iProspect - agentie de media focalizata pe solutii digitale -, alaturi de expertiza considerabila a acesteia in managementul de brand si dezvoltarea de campanii performante.
„Cu peste 50 de milioane de utilizatori activi in teritorii din inima Europei si un model colaborativ extrem de sofisticat in domeniul comertului electronic si al modei, era imperativ ca ideile noastre sa ofere atat simplitate, cat si relevanta pentru activarile media ale Zalando”, spune Amanda Morrissey, iProspect Global Client & Brand President.
„Prin intelegerea punctelor-cheie de contact cu cumparatorii din fiecare piata si a modului in care acestea se intersecteaza cu viata de zi cu azi a oamenilor, am reusit sa aratam cum putem interactiona mai mult cu publicul relevant, pentru a crea legaturi emotionale mai stranse cu clientii”, explica Morrissey.
Incepand din ianuarie 2023, iProspect va fi responsabila de toate activitatile traditionale, „above the line”, de planificare si cumparare de media pentru cele 25 de piete pe care activeaza Zalando, printre care se numara: Romania, Germania, Regatul Unit, Franta, Suedia, Italia si Polonia. In plus, iProspect si dentsu au pastrat contul Zalando de media in cele sapte piete unde brandul era deja client al grupului, respectiv Croatia, Slovenia, Republica Ceha, Slovacia, Danemarca, Finlanda si Spania.
Extinderea colaborarii dintre agentie si client, care au obtinut impreuna o serie de premii ale industriei de profil, va face ca agentia de media sa colaboreze indeaproape cu Zalando pentru a ajuta la modelarea viitorului comertului cu amanuntul in regiune si in afara acesteia.
Ralph Rijks, VP Regional Marketing al Zalando, explica rationamentul care a determinat selectia iProspect ca partener exclusiv de media:
„Pentru noi, clientii sunt punctul focal a tot ceea ce facem; vrem sa fim mai mult decat pur si simplu o platforma de unde acestia pot cumpara noutatile din moda si lifestyle. Echipa iProspect a inteles cu adevarat ambitia noastra de a fi o sursa de inspiratie si un loc de interactiune cu publicul nostru. Asteptam cu nerabdare sa lucram impreuna la crearea unor legaturi emotionale mai profunde intre brand si clientii nostri.”
iProspect si Dentsu
iProspect, o companie a grupului dentsu, este o agentie de media globala, orientata spre mediul digital si oferind solutii end-to-end. Capacitatile sale unice, ce reunesc strategia de media si storytellingul cu expertiza digitala si cunoasterea audientei, definesc un nou context, in care brandurile se construiesc pe baza indicatorilor de performanta. Prin furnizarea de solutii centrate pe oameni, iProspect accelereaza dezvoltarea pentru cele mai iconice branduri din lume, inclusiv LG, Hilton, Levi's, Budweiser, Microsoft si Procter & Gamble. Echipa iProspect lucreaza intr-o retea cu peste 8.000 de specialisti in media si performance, pe 93 de piete din intreaga lume. www.iprospect.com
Dentsu este o retea dezvoltata pentru ceea ce urmeaza, ajutandu-si clientii sa anticipeze si sa planifice valorificarea oportunitatilor disruptive ale viitorului in economia durabila. Gratie unei abordari centrate pe oameni pentru a transforma afacerile, dentsu combina inovatia japoneza cu o perspectiva diversa, globala, pentru a stimula dezvoltarea afacerilor clientilor si pentru a modela societatea in ansamblul ei, cu o echipa de 65.000 de angajati in 145 de piete.
In Europa de Sud-Est, dentsu dezvolta cele mai bune solutii creative si de media in Bulgaria, Croatia si Romania, acoperind in acelasi timp Albania, Bosnia si Hertegovina, Kosovo, Muntenegru si Macedonia de Nord, Serbia si Slovenia.
Mai mult despre grupul Dentsu, pe www.dentsu.com
Mai mult in Business, Licitatii