( AdPlayers.ro ) Realizata de gmp/MAP Romania in colaborare cu Castel Film Studios in regim “pro bono”, campania initiata de Garda Nationala de Mediu are ca miza educarea publicului pentru a proteja si respecta mediul inconjurator.
Potrivit agentiei de publicitate, partenerii media care au sprijinit neconditionat proiectul prin difuzarea spoturilor sunt: Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema PROTV, Minimax TV, (spotul adresat copiilor), OTV, Televiziunea Romana. Campania va fi derulata si pe alte suporturi media interesate sa sprijine initiativa.
Proiectul a fost dezvoltat pe mai multe directii. Campania are trei variante de spot-uri TV si 3 variante de print, dar si o serie de evenimente si programe educative desfasurate in scoli la initiativa Garzii Nationale de Mediu.
Campania pentru protectia mediului, vizeaza 2 tinte diferite:copii si adulti. Cele 2 campanii adaptate publicului tinta, “Mizeria nu stie de joaca” - pentru copii si “Natura stie ce nu-i apartine”, pentru adulti reprezinta practic 2 campanii diferite. Executia campaniilor mai poate fi vizualizata si pe www.gmp.ro/mediu.
“Am fost placut surprins de initiativa Garzii Nationale de Mediu” afirma Felix Tataru- Managing Director gmp/MAP Romania. “ Practic, o institutie care are drept instrumente masuri coercitive, a inteles ca inainte de asta sa comunice de vorba buna. De aceea gmp/MAP Romania s-a implicat, alaturi de Castel Film Studios, fara nici un fel de pretentie financiara in proiectul Garzii de Mediu” mai declara Felix Tataru.
Campania, adresata publicului tanar, transmite elevilor de gimnaziu sa protejeze mediul inconjurator prin obiceiurile de viata, invatand ca parcurile, spatiile verzi, lacurile pot ramane curate cu ajutorul lor. Aceasta isi propune sa-i determine pe copii sa-si puna intrebari, sa actioneze, sa influenteze colegii si parintii. Momentul in care un copil va atrage atentia parintelui sau ca a aruncat tigara pe strada este momentul in care campania si-a atins obiectivul, spun reprezentantii agentiei.
Echipa gmp/MAP Romania care a pus in scena campania pentru protejarea mediului este formata din Emilian Arsenoaiei- Creative Director, Theodor Sandu- Art Director, Andreea Bagita-Copywriter, Mirela Angelescu- Client Service Director , Monica Popescu- Account Manager.
Castel Films Studios a trimis la filmari o echipa de adulti formata din Gabi Antal- Producer, Mihaela Machedon- Line Producer Assistant, Costin Rantes- Line Producer, Hanno Hofer- Director, Max Lemnij- Camera, Loredana Moise- Post Production Supervisor.
Garda Nationala de Mediu si-a spus cuvantul prin vocea lui Silvian Ionescu- Comisar General si a Danei Haranaciu- Consilier al Comisarului General.
( Iulian Toma )