Parte a IMSG, IMS Retail (Bucharest) tinteste 2 Milioane EUR in 2009 din servicii de marketing pentru retail
Parte a International Marketing & Sales Group (IMSG) - din care, pe langa IMS Retail, mai fac parte in Romania,  Friends Advertising si V+O Communication, compania ofera consultanta strategica si tactici de marketing dedicate 100% companiilor de retail
Maratonul de business Prospero: 7 Milioane EUR in 2007, mentinere in 2008
Organizator pentru al patrulea an consecutiv al Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, Alexandru Calinescu, seful Prospero, vorbeste si de obiectivele maratonului de business al agentiei
Reteaua de comunicare Ketchum va intra pe piata din Romania prin Civitas Global
Partener exclusiv al retelei de comunicare Ketchum pentru Grecia si Cipru, potrivit unor surse din piata, compania de relatii publice de origine greceasca va intra pe piata de profil din Romania
Lemon, de la Studio Foto la Advertising de 1 Milion EUR
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
Friends Advertising s-a mutat in centru cu 50.000 EUR
Cu o investitie de relocare de 50.000 EUR, noul sediu are o suprafata de 450 mp, si se afla in vecinatatea Pietei Revolutiei, pe strada Academiei 39-41, din Bucuresti  
Parteneriatul global Scholz & Friends - Lowe Worldwide pune capat relatiei cu GAV balkanski Romania, iar Scholz & Friends Bucharest va fi un joint venture intre Scholz & Friends si Lowe & Partners Romania
Brand Management vrea 265.000 EUR din publicitatea indoor in centre de afaceri
Compania de publicitate indoor condusa de Laurentiu Jiga a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1,1 Milioane EUR
Anchor Grup extinde Plaza Romania
Extinderea Plaza Romania consta in construirea unui etaj suplimentar deasupra locatiei actuale a supermarketului G’market
SPM Indoor Division incheie prima jumatate a anului cu 450.000 EUR din publicitatea in mall-uri
Compania vrea 1,3 Milioane EUR pana la sfarsitul lui 2008, dintr-o piata de publicitate indoor in mall-uri estimata la 4 Milioane EUR
Elevate estimeaza 150.000 EUR din reclame video in lift, pana la sfarsitul anului
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
 
PUBLICITATE: