"Presa [scrisa] o ia la vale. Cred ca vor disparea multe titluri" Felix Tataru, seful GMP si Presedinte IAA, pe Hotnews
  Intr-un interviu Hotnews, seful GMP vorbeste despre cheltuielile de publicitate in anul 2009, campanii de marketing comerciale sau politice, dar si despre credinta sa inca de acum 8 ani in Internet, atunci cand fonda Webstyler alaturi de Bogdan Nitu
Carrefour da in judecata Cotnari SA Iasi pentru prejudicii de imagine
  Mobilul divergentelor il reprezinta produsele Grasa de Cotnari si Francusa
Odyssey nu are "frati", insa are parteneri in UK si America
 “Nu avem niciun frate la Londra, insa avem parteneri in Marea Britanie si in America, pe diferite proiecte”, a afirmat pentru AdPlayers, Diana Flutur, Managing Partner al agentiei Odyssey,
White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics
  Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web
Saatchi & Saatchi Advertising estimeaza 10 Mil.EUR in 2008
  Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie de publicitate), Saatchi & Saatchi X (shopper marketing), Pantone Studios (Casa de productie)
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Sorel Radu a achizitionat majoritatea eResearch Corp
 Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci  
SPM Indoor Division "ciupeste" din indoor 1 Milion Euro
  Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca,  la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu Jiga, seful Brand Management, estima in AdPlayers pentru compania pe care o conduce o cota de piata, fara investitiile TV, de aproximativ 50%
 Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Brand Management estimeaza cheltuielile media indoor in 2008 la 3,5 Milioane EUR
  Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50% din investitiile exclusiv media indoor 
 
PUBLICITATE: