Intr-un interviu Hotnews, seful GMP vorbeste despre cheltuielile de publicitate in anul 2009, campanii de marketing comerciale sau politice, dar si despre credinta sa inca de acum 8 ani in Internet, atunci cand fonda Webstyler alaturi de Bogdan Nitu
Mobilul divergentelor il reprezinta produsele Grasa de Cotnari si Francusa
“Nu avem niciun frate la Londra, insa avem parteneri in Marea Britanie si in America, pe diferite proiecte”, a afirmat pentru AdPlayers, Diana Flutur, Managing Partner al agentiei Odyssey,
Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web
Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie de publicitate), Saatchi & Saatchi X (shopper marketing), Pantone Studios (Casa de productie)
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci
Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu Jiga, seful Brand Management, estima in AdPlayers pentru compania pe care o conduce o cota de piata, fara investitiile TV, de aproximativ 50%
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50% din investitiile exclusiv media indoor
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: