GMP a inregistrat anul trecut 6 Milioane EUR
  „Mi-am propus, si am reusit sa nu luam bani publici, iar GMP nu a luat nici macar un leu public”, a afirmat Felix Tataru, Managing Director al agentiei de publicitate GMP, si partener majoritar al agentiei GMP PR, alaturi de Ioana Manoiu, agentie de relatii publice care a inregistrat si ea o cifra de afaceri de inca 1,8 Milioane EUR, ceea ce ar aduce cele doua agentii la un total de aproape 8 Mil. EUR
Estimat la 8-9 Mil.EUR, contul de media Ursus Breweries va influenta 3 agentii si 2 poluri de media
 Contul va influenta volumele de media ale agentiilor de media finaliste - Zenith Media, United Media si Media Investment, dar si polurilor de media PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, si The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).
Preluata de Interpublic, MRM Partners devine MRM Worldwide Romania
  Procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la McCann Erickson Romania, s-a finalizat in luna decembrie a anului trecut
GMP PR a atras 1,8 Mil.EUR din piata estimata la 30 Mil. EUR
 Constructia agentiei conduse de Ioana Maniou a inceput in 2006, mai intai ca divizie de PR a GMP Advertising si mai apoi ca agentie de PR, la jumatatea anului 2007
Cu 140 Mil. EUR, Publicis Groupe Media (PGM) se pozitioneaza primul pol de media
 Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR 
Patres (IMSG) tinteste 300.000 EUR din piata de strategie de brand
 Ramona Sima, Filia Persolva „fata care rezolva”, cu atributii de managing director la Patres, compania de strategie de brand din cadrul International Marketing and Sales Group (IMSG) Bucharest, estimeaza piata de profil la aproximativ 3,5 Mil EUR
Fondata de Sorin Predescu, Candiso a facut anul trecut 17 spoturi si 600.000 EUR
  Compania fondata de fostul director de creatie de la Grey, si mai apoi Brandstalk, a lucrat pentru clienti comerciali – Zapp, Telegraf - dar si comunicare politica – PSD + PC
Leo Burnett Group estimeaza o crestere de 46% in  2008.
  Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania
Despartire Boom - GSP de 1 Mil. EUR, anuntata in timp real
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR  
Unde a lovit Dorel cu tarnacopul 30 Mil. EUR pentru ARM?
 Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
 
PUBLICITATE: