In cadrul programului, zilnic, produse delicioase si sanatoase de la peste douazeci de producatori locali listati in aceste magazine pot fi acum descoperite aici, in functie de sezonalitate.
„In ultimii ani, ARBOmedia a venit in permanenta cu noi proiecte de dezvoltare. Astfel am reusit ca, in ciuda contextului de piata dificil, marcat de volatilitate si de impredictibilitate, sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod sustenabil. Diversificarea ofertei si satisfacerea nevoilor pietei de publicitate in noul context influentat din ce in ce mai mult de social media, au stat la baza strategiei noastre.” a afirmat...
DENTSU CREATIVE, a gentia de creatie la nivel global a grupului de comunicare de marketing dentsu, anunta o noua echipa care va devolta business-ul din Romania.
ING Bank Romania devine unul dintre partenerii principali ai festivalului de muzica alternativa Summer Well, care va avea loc in weekendul 11-13 august, pe Domeniul Stirbey din Buftea.
Cu exceptia negocierii impreuna cu un numar limitat de mari furnizori, in cea mai mare parte internationali, a unor anumite conditii comerciale de achizitie in cadrul parteneriatului, Profi si Auchan vor continua sa evolueze separat pe piata, ca doi concurenti redutabili. Totodata, fata de toti ceilalti furnizori, cei doi retaileri se vor comporta independent, ca si pana acum.
“Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business. Romania si Tribal Worldwide lanseaza campania PRIMUL AN.
Pentru a sustine cresterea accelerata, compania Biz Agency, care editeaza Revista Biz, i-a desemnat ca parteneri asociati pe Gabriel Barliga, Redactor Sef Revista Biz, si pe Lelia Petrescu, Marketing Director, care vor face parte din echipa de management, alaturi de ownerul Biz, Marta Usurelu.
Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
„2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director, Godmother. Cu 5,5 milioane de Euro cifra de afaceri, Godmother a inregistrat o crestere de 120% in 2022 comparativ cu anul precedent si isi...
Gaetan Pacton, CEO PROFI: „In procesul sustinut de extindere a retelei noastre, apreciem existenta unei baze de parteneri profesionsti care actioneaza in mod consecvent in sprijinul cresterii si calitatii. Logicor Ploiesti se incadreaza in categoria parcurilor logistice pe care le apreciem si, prin urmare, ne bazam pe el pentru anii urmatori.”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: