Top 25 agentii interactive worldwide RECMA
  Compania de cercetare internationala in industria de marketing si comunicare RECMA investigheaza 1115 de jucatori cu activitate relevanta in industria interactiva, intergul raport continand 150 de pagini
Optimedia: 30 Milioane EUR in 2008, si o crestere de 88% fata de 2007
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manger al agentiei de media
Media Direction a notificat si alte agentii, insa "este vorba despre o procedura standard de notificare"
Nicoleta Padure, managing director al agentiei afirma ca Bigger este singurul process pe rol de recuperare a restantelor agentiei de media  
Stefan Iordache, Starcom Media Vest: "Sunt norocos ca am initiat despartirea de Marcel (Straut, Bigger) cu mult timp in urma"
 „Chiar daca din eleganta nu am dat declaratii deschise cu privire la motivele despartirii, cine avea urechi deschise sa inteleaga, putea intelege”, afirma Stefan Iordache, referitor la motivele despartirii de seful Bigger, fosta agentie Starlink
Ex Starlink, Bigger a fost data in judecata si de Starcom Media Vest Group
Daca la inceputul anului  Stefan Iordache, fondatorul Starcom Media Vest Group, afisa o atitudinea impaciuitoare cu fostul partener Starlink, Marcel Straut, agentia Bigger Creative Services era chemata in instanta in a doua parte a anului de agentia Starcom
  Agentia de media oferea anul trecut servicii de media pentru Bigger Group, insa grupul condus de Marcel Straut lucra din 2009 cu Aegis
Partener Bigger Group, Stefan Voloaca a cesionat 35% in favoarea Bigger Media
In Bigger Group,  Stefan  Voloaca avea 35% alaturi de Bigger Media, companie controlata de Marcel Straut, fondatorul si managerul grupului in care mai activau companiile Bigger Creative si Bigger Events
Straut a vandut Bigger, dar angajatii nu-si cunosc noii sefi
 Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare -  Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL -  potrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an printr-o restructurare a echipei, la jumatate
Initiative si DRAFTFCB intra in parti egale in Brand Connection
Estimata potrivit unor surse din piata la un volum de 40-45 Milioane EUR, miscarea consfinteste o alianta strategica pe piata de media intre Initiative si DRAFTFCB
Unde va face criza reduceri in gospodarii?
  Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si electrocasnice, arata un studiu eResearch Corp realizat la inceputul lunii martie
 
PUBLICITATE: