Propaganda si-a lansat divizia Propaganda Interactive
  Divizia este coordonata de Ioana Giosan, certificata Google AdWords
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
  Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca cele mai pesimiste scenarii cu scaderi de 50% sa nu afecteze si pblicatiile editate de trustul condus de Adrian Sarbu
Unlock Market Research: 1 Mil. EUR la un an de la infiintare
  Condusa de fosta Synovate, Adina Vlad, Managing Partner Unlock market research in ultimul an de activitate, compania de cercetare de piata are 30 de oameni 
Crazy Toys: lansare cu 30.000 EUR, vanzari online de 587.000 EUR
  Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys ( www.crazytoys.ro ) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: 2 Mil. EUR din creatie, strategie, productie si online
  Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si jumatate de colaborare
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
  Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt   CAP, GMP, Headvertising, Totem communication, The Adgency, Mercenar, Gavrila si Asociatii, printre conturile de media directe derulate partial sau total de catre Spoon Media se numara Baumax, Altex, Ipso, Farmec
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Unilever inchide subiectul cu Promotia "nu se mai face"
  Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna anului trecut
Promotia "Nu se mai face" (II): "Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii"
  Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2% din valoarea bugetului total estimat initial la 4-5 Mil. EUR, venituri de aproximativ 50-100.000 EUR pentru agentie, dar, mai spune el, „Banii sunt in alta parte. In negocierea Promotiei”
"Gazeta Sporturilor a facut in 2008 o cifra de afaceri de 13 Mil. EUR" Catalin Tolontan, pentru paginademedia
  Intr-un interviu pentru paginademedia.ro, in colaborare cu platoforma tv online happyfish, Catalin Tolontan mai spune ca Gazeta Sporturilor a avut un profit de aproape 2,5 Milioane EUR
 
PUBLICITATE: