Headvertising isi ia knowledge din retea de 1,5 miliarde EUR
 Managing Partner la Headvertising, Mircea Staiculescu, spune ca principalul beneficiu pe care agentia il are din afilierea la WPI, este aportul de cunostinte de la reteaua de agentii de publicitate independente, dar si posibilitatea castigarii unor proiecte worldwide cum a fost spre exemplu o comunicare Avon de anul trecut
Intertel deschide in Macedonia birou de mobile marketing pentru Balcani
  Peter Jansen, mangerul companiei de marketing   direct si interactiv, spune ca vrea sa recupereze investitia intr-un an
Cristian Ditoiu pleaca de la Acasa Media (NCH)
  „Decizia   a fost luata pentru a putea acorda atentie exclusiva proiectelor proprii.”, a afirmat seful Acasa media care crede ca echipa de 38 de oameni care a condus-o este pregatita sa lanseze si sa sustina proiectele pregatite in ultima perioada
Fostul sef Intertel, Maia Novolan, intra pe piata de marketing interactiv cu Syscom Digital
  Specializata in mobile & online marketing, potrivit Maiei Novolan, Syscom Digital reprezinta o investitie initiala de 70-80.000 EUR patronata de o persoana mai putin cunoscuta in industria de comunicare, fondatorul uneia dinte cele mai vechi companii din domeniul serviciilor de automatizari industriale, Syscom 18
Carrefour lanseaza reincarcarea cartelelor telefonice la casele de marcat
Implementarea sistemului se face prin solutia de reincarcare electronica Epay
GreenPixel vrea produse online proprii
Potrivit companiei, d irectiile de dezvoltare vor fi marketing online, comert electronic si servicii online platite
Marketing Direct: de la 18-19 Milioane EUR in 2008, incotro?
 Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut  cu intre 20% si 25% 
Intr-o piata TV in declin cu 30% pe 2009, Kanal D are cu 5% mai multe venituri din publicitate fata de 2008
 Pe fondul scaderii pietei Tv cu 30%, Kanal D estimeaza ca postul din grupul Dogan si-a crescut pe prima jumatate a anului cota de piata din incasarile de publicitate cu intre 40% si 45%, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Visionwise (Daedalus Group) masoara eficienta promovarii la raft cu Promowatch
  PromoWatch a fost lansat in urma concluziilor unui studiu potrivit caruia peste 40% din consumatori iau decizia de achizitionare a unei marci in magazin
  „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de publicitate outdoor-indoor”, detaliaza Dan Valeanu, General Manager al A&M International, companie care activeaza in productia OOH de la print digital, pana la creatie, proiectare si productie POSM sau proiecte speciale 
 
PUBLICITATE: