BRANDING AdPlayersREPORT 2009: Raportul Agentiilor de Branding
 Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
Erata: AdPlayersREPORT 2009 include 19 agentii de relatii publice si 23,5 Milioane EUR
OMD Romania a sarit peste criza de la 16 la 22 Milioane EUR
  „Cifra de afaceri pe 2008 este data de suma operatiunilor de pana la 1 iunie 2008 ale fostului OMD, devenit Omnicom Media Group Romania   SRL, la care se adauga cele ale Optimum Media Direction Plan & Buy, dupa aceasta data”, a afirmat pentru AdPlayers, Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group (OMG) Romania
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
  22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
  AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare expertiza de comunicare, ce insumeaza 45 de agentii de publicitate si cifre de afaceri de peste 300 Milioane EUR 
  AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Nestle vrea cofee shop, din fiecare casa
  NESCAFÉ Dolce Gusto prepara Espresso, Caffe Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato sau Chococino si vrea sa transforme fiecare casa intr-un cofee shop
Scoala IAA atrage 40.000 - 50.000 EUR pe fiecare Modul I
  „Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat cat ramane in buzunarul, asociatiei in urma Modulului I al Scolii IAA. 
Best Before: 150.000 - 250.000 EUR creatie pentru "oaia neagra a publicitatii"
  „Ne bateam in licitatii de packaging cu agentii de publicitate Ogilvy, Leo Burnett, Odyssey, Ogilvy, Scala JWT sau McCann Erickson, companii care auzeau de noi atunci cand pierdeau pitch-ul”, spune Mona Costache, unul din cei trei parteneri ai companiei specializate in packaging
 
PUBLICITATE: