The Group preia 51% din agentia BrandsOn, intr-o achizitie evaluata la cateva sute de mii de euro
  Infiintata in 2003, BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii “in teren”, inregistrand in anul 2008, conform datelor oficiale disponibile la Ministerul Finantelor, o cifra de peste 5,2 milioane euro, si un profit de peste 100 000 euro.
240.000 EUR indoor advertising la Elevate, in primele 9 luni
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat inregistra in 2008, peste nivelul pietei de advertising care inregistreaza scaderi de peste 35%
INSPECTORII LICITATIILOR. Consultantii de media.
 Cu peste 15 ani de munca in media si publicitate, consultantii de media sunt oamenii din spatele licitatiilor si a evaluarii agentiilor de media care administreaza bugetele investitorilor in comunicare
Asigurari RCA la Carrefour cu bonus la cumparaturi
 Pe langa polite de asigurare, Carrefour si OttoBroker ofera un bon de cumparaturi de 40 RON pentru asigurarea pe 1 an sau de 20 RON la asigurarea pe 6 luni.
DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
  25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
OgilvyEarth intra pe piata cu servicii de comunicare pentru dezvoltare sustenabila
  Noua specializare este condusa de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, impreuna cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Media Fact Book estimeaza piata la 350 Mil. EUR in 2009
 Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
DBV Media House ramane fara Realitatea, dar pastreaza OTV si Music Channel
  Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Fost Creative Director JWT Praga si Bucuresti, Mark Walton castiga conturi din Romania cu Brici Entertainment
  „Echipa Brici Entertainment din Romania numara in prezent 12 oameni, iar printre clientii castigati pe piata incepand din iunie 2009 se numara New Taste Food si Movieplex”, a afirmat pentru AdPlayers Mark Walton, seful agentiei
 
PUBLICITATE: