GMP PR vrea 20%, din management de criza
 In prezent cu o echipa alcatuita din 21 de consultanti in comunicare, GMP PR a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 1,3 Milioane EUR.
Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
  Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’ de consum, cat si de cumparare pentru intreaga familie
Branding de 22 Milioane EUR in 2010. Stefan Liute, Grapefruit.
  Partener si director de strategie la Grapefruit, agentie de branding cu un business de 690.000 EUR in 2009, Stefan Liute estimeaza ca piata totala a acestor servicii este de 20 Milioane EUR, din care doar o pondere de doar 10-15% este atrasa de agentiile specializate
Wave Division: retail marketing de 1,7 Milioane EUR in primele 6 luni din 2010
 Cu o cifra de afaceri de 2,35 Milioane EUR in 2009, Al Kamara, fondatorul si CEO al Wave Division, estimeaza ca ar putea sa se apropie de 3 Milioane EUR
Sorel Radu: GM la regia Media Point. Prima tinta: 10 Mil. EUR pentru Adevarul Holding pe 2011
  Regia de vanzari Media Point care va reprezenta Adevarul Holding este detinuta 100% de Odyssey si are ca tinta din publicitate pentru Adevarul Holding: 10 Milioane EUR pe 2011 
Fosta Printactiv, acum GoodSign: 500.000 EUR pe 8 luni din productie, standuri si amenajari comerciale
  Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri expozitionale si decoruri de televiziune, amenajare spatii comerciale, sisteme de expunere si print digital
980.000 EUR din promotionale la Sands Promo, pe o piata injumatatita de criza
  Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse promotionale cu sediul in Tg. Mures a avut anul trecut un business de 980.000 EUR, iar pe primele sase luni din acest an o cifra de 560.000 EUR
Sperietura Crizei si Promotionale de 620.000 EUR in 2009 la ATIP
 Infiintata in 1998, compania de produse promotionale ATIP Design a incheiat 2009 cu o cifra de afaceri de 620.000 EUR, cu 100.000 eur mai putin decat in 2008. De la 2010, Marius Buiculescu, managerul ATIP a afirmat pentru AdPlayers ca vrea sa depaseasca anul precedent.
1.7 Milioane EUR din mobile si interactive marketing la un an de Syscom Digital
Compania de mobile marketing si servicii interactive infiintata de Maia Novolan in 2009 a lansat la aniversarea de 1 an produsul SMS WebLink „primul serviciu comercial care permite accesarea unui continut web prin transmiterea unui simplu SMS”
Kaleidoscope intra in BBDO Group fara un fondator ex Lowe si Saatchi & Saatchi
  Infiintata in luna mai 2009 ca shop de creatie si strategie online, de catre Cristian Pantazi, Miruna Ocnarescu si Alina Damaschin, parteneri care detineau procente egale din companie, fosta Saatchi & Saatchi si mai apoi Lowe & Partners Alina Damaschin, nu a mai ramas in companie dupa alaturarea de grupul BBDO.
 
PUBLICITATE: