"Nu stim ce vrea Leo Burnett, dar Publicis a cumparat destul in Romania".
Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE explica motivele pentru care grupul inernational a cumparat companiile locale Publicis, Publicis Events si Focus, de ce grupul pe care il reprezinta nu investeste in Internet si ca, pentru moment, Publicis nu mai face achizitii in alte companii afiliate sau in care detine cote minoritare (Saatchi & Saatchi, Leo Burnett)
Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Tranzactia anului in publicitate: 3 Mil. EUR. Teddy Dumitrescu a vandut 51% grupului Publicis.
  Cu o cifra de afaceri cumulata de 73,2 milioane LEI (17,2 Mil. EUR) , si un profit net de 1,4 milioane LEI (330.000 EUR) in 2009, agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events au fost cumparate de grupul international Publicis in ceea ce ar putea fi cea mai importanta achizitiei in industria de publicitatea romaneasca din 2010
Clienti noi de 200.000 EUR pe strategie si creatie in contul Friends Advertising
 Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
64.000 EUR buget, si 80.000 EUR venituri la Internetics
 Cu 10.000 EUR din inscrieri si 70.000 EUR din sponsorizari, veniturile au acoperit bugetul festivalului a fost de 64.000 euro, la care s-au mai adaugat bugetele de activare ale sponsorilor competitiei
Premiera in publicitatea din Romania! Primele spoturi TV in video streaming live prin Media Direct.
  Administrate de regia Turn Digital, avand playere media si un sistem proprietar de expunere a spoturilor TV in video streaming online puse la punct de Media Direct, campaniile marcilor Cappy, Nestea si Jacobs, de la McCann Erickson si Starcom Media Vest, asteapta fiecare cateva milioane de vizualizari si terminale conectate la Internet
Grupul Millenium Communications devine Millenium People
  La incheierea rebrandingului, sub umbrela grupului de comunicare vor face parte BORTUN•OLTEANU, RUSU+BORTUN Brand Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si Fundatia Gala Societatii Civile
"Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30%" Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Bugete de 3,5 Mil. EUR pe primele 8 luni, la Media Consulta International
  Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice & comunicare si 25% consultanta de business
500.000 EUR pe an din publicitate outdoor pe 4 roti
 Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
 
PUBLICITATE: