Parte a grupului international de marketing si comunicare Interpublic, reteaua de relatii publice GolinHarris a fost fondata in 1957, si are parteneriate de lunga durata cu clienti cum sunt McDonald’s, Unilever, Johnson & Johnson si altii
Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de 4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Lider de piata in Germania in trade marketing si promotii, Combera gmbh fi prezenta in actionariatul business unit-ului local Combera Marketing Halle (Combera gmbh 79%, Tic Nica 21%), ce va detine participatii in companii romanesti active in patru zone ale serviciilor de marketing si comunicare
Dupa un parteneriat pe evenimentele organizate incepand din 2002, Euroexpo a decis sa-si ia evenimente de aproximativ 1 Milion EUR si sa plece in alte locatii
Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5 mil. EUR
Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
„Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare a afirmat pentru AdPlayers ca a inregistrat un business de 40% din marketing direct, 30% din servicii de PR, 20% din evenimente si 5% din creatie
„Nu este exclus sa vedem un astfel de anunt in urmatoarele 6 luni” a afirmat Teddy Dumitrescu pentru AdPlayers, legat de un posibil anunt de achizitie a Optimedia pe care l-ar putea face Publicis in urmatoarea perioada
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: