The Group a raportat dublul bugetelor de media reale si in 2010.
  Oficialii de comunicare au declarat ieri in Hotnews, Wall-street, Financiarul si Can-can o cifra de afaceri de 108 Mil. EUR pe 2010, insumand si in acest an veniturile The Media Partnership, care nu face decat sa adune inca o data bugetele de media atrase de la Media Investment si House of Media, agentii de media care numara deja o data banii in cifra de afaceri a aceluiasi The Group
GSK, Starfoods, HP - clienti noi si 1,2 Milioane EUR pe 2010. AdPlayersREPORT GMP PR
 De curand aleasa in juriul de PR la Cannes Lions, Ioana Manoiu, Managing Partner la GMP PR mai spune despre mediul de business din acest an ca „lucrurile au alt ritm in anul 2011". Agentia are 4 clienti noi GSK (corporate), Starfoods (Lay's), HP (diviziile IPG si PSG ) si un nume inca nedezvaluit
AdPlayersREPORT Image PR: 1,2 Mil.EUR in 2010
 Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea
Piata de milioane de euro din friptura la gratar. Steakhouse de 500.000 EUR pentru cea mai buna.
  Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un strain specializat 30 ani in fripturi la gratar pentru a implementa managementul si linia unui steakhouse profesionist - Red Angus Steakhouse
480.000 EUR productie de publicitate si "Mari Actori Romani" la Sud-Est Production
 In crestere cu aproximativ 60% comparativ cu 2009, pe langa proiecte cum sunt „Colectia mari Actori Romani” si „Povesti pentru prichindei” cu Mircea Albulescu, casa de productie condusa de Sorin Popescu are in portofoliu si proiecte recente pentru clienti de publicitate cum sunt filmarile si postproductia pentru spoturile Germanos, Greenfield, postproductie si grafica pentru spoturile Domo, Hyundai.
McCann PR: 2,4 Mil. EUR pe 2010 si "Nu am pierdut niciun client, de la inceputul anului"
  Agentia de relatii publice afiliata la reteaua Weber Shandwick a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 2,4 Milioane EUR (10.155.975 Lei ), „Un business similar cu cel din anul precedent” dupa cum apreciaza Imola Zoltan, managerul agentiei McCann PR
Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
  Afiliata la la Fleishman Hillard (Omnicom), agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de 865.000 EUR pe 2010, si a castigat conturi noi precum H&M, Ingrid Vlasov, Labormed, Polycom si, recent, reteaua de restaurante Wienerwald
1 Milion EUR business pe 2010 Lowe PR, acum noua GolinHarris Bucuresti
  Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numarat   Franklin Templeton, Ferrero, Schneider Electric, Hasbro, Frey Wille
Actionariat GolinHarris: 80% local, 20% Interpublic
 Actionariatul Gollin Harris Bucuresti, fosta Lowe PR, intra in strategia grupului fondat de Veronica Savanciuc si Paul Radu: 80% Parteneri locali, 20% grupul Interpublic
 
PUBLICITATE: