Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi perioada”
Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR, din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv
Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR
Avand drept tinta principala jucatori relevanti din piata de marketing si comunicare din Romania, AdPlayers publica, incepand din 1 iunie, AdPlayersREPORT 2011 cifrele de afaceri ale celor mai importante companii sau grupuri de comunicare, si evolutia lor in 2010 comparativ cu 2009
Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
Contactat de AdPlayers, Radu Florescu, presedinte al grupului de companii din care face parte Zenith Media nu a comentat informatia potrivit careia in curand Zenith & Optimedia ar urma sa devina o singura agentie
Noua companie va fi condusa de Maria Tudor, actualul mananging director al Zenith Media, si ar putea reprezenta cea mai mare agentie de media din Romania, cu un volum de investitii pe piata de profil care ar putea depasi 55-60 Mil. EUR pe an
Infiintata in 2007, p rintre clientii agentiei de publicitate full service se numara Banca Romaneasca, Bramac, Wienerberger, Sandoz Pharma Services, Bancpost, Unilever Food Solutions, Profi Rom Food, TRUST Euro Therm, Elbi Electric, Derpan
Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil. “Este al treilea an de dificultati economice si aceeasi presiune din partea clientilor pentru costuri mai mici"
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: