Steve Dallas isi incheie mandatul de MD la Initiative. Alexandra Olteanu va fi Managing Director al agentiei de media din 15 septembrie
Se va ajunge la termenul de judecata? Cocor SA, compania ce administreaza vanzarile mediafatadei cu acelasi nume, a stins un conflict similar cu Odyssey Communication inaintea termenului de judecata obtinut pe rolul instantei.
“Desi nu s-a luat o decizia oficiala in acest sens, este doar o discutie despre iesirea din ARM si negocieri directe pe clienti. Agentia Romana de Media functioneaza asa cum a fost creata inca de la inceputul anului 2009” a precizat Adrian Tuluca. “Este vorba despre bugete si cazuri punctuale apartinand unei agentii sau alteia, insa doar in beneficiul de achizitie al clientului - scopul pentru care ARM a fost creata”.
Polul de media si totodata brokerul Agentia Romana de Media (ARM) se retrage din relatia de achizitie si contractare a spatiilor media, potrivit unor surse AdPlayers din piata, comenzile urmand sa fie operate direct de catre agentiile membre: Odyssey, Next, Propaganda si Spoon
Cu comenzi in mall-uri de la agentii de media importante, Indoor Systems principala firma de chirii si spatii media indoor a Way Media, a intrat in lichidare in timp ce derula campanii pentru investitori importanti pe piata romaneasca de publicitate
Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar pretul”.
Cu o cifra de afaceri de 350.000 EUR pe anul trecut, agentia de web marketing Today's face bani din campanii de marketing online (75%), webdesign (15%) si consultanta (10%) si estimeaza o crestere de 15% in 2011.
Fondatorul agentiei de servicii de marketing Wave Division, Al Kamara, vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage, din vanzari online de servicii
Specializata in productie publicitara, Fabrica Flash (Grup) estimeaza la jumatatea anului in curs un business de 1,2 Mil. EUR din tipar de mari dimensiuni, POSM si standuri expozitionale, dupa ce in 2010 a avut o cifra de afaceri de 2 Mil. EUR (8,29 Mil. Lei).
Dan Paul Medrea, CEE al retelei G2 (WPP), din care face parte si Grey - G2 din Romania, a afirmat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate de la Bucuresti va avea din aceasta vara un nou manager
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: