Mobile Works, noua agentie de marketing specializat pe mobil din grupul Lowe, dezvolta deja proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.
Decizie Omnicom sau strategie de business la Bucuresti? Potrivit unor surse adplayers din piata de comunicare, biroul local ale agentiei de publicitate TBWA se muta impreuna cu cel al agentiei DDB.
Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Alexandru Lazescu, Presedinte - Director General TVR, a afirmat pentru adplayers ca, in ultimele 3 luni ale anului 2011, postul public a atras, in medie, cu intre 70%-72% mai multa publicitate decat regia de vanzari care o reprezenta pe piata in aceeasi perioada a anului precedent (2010).
Potrivit lui Calin Fusu, seful Neogen – compania care a cumparat firma la sfarsitul lui 2010, afacerea online de reduceri vinde in prezent vouchere de aproximativ 500.000 de euro pe luna, si tinteste 10 Mil. EUR in 2012
Compania de productie publicitara Klass a proiectat, executat si montat la cheie in 2011 semnalistica de aproximativ 1,3 Mil. EUR, estimeaza pentru adplayers Radu Parlog, fondatorul si presedintele Klass Prodexport
Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
„Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
„Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
„In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa cont si de faptul ca anul viitor sunt alegeri, volumele atrase pot dubla aceasta suma”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Craiu, Presedinte Media Consulta International, regia de vanzari care va fi reprezentantul exlusiv al postului de televiziune
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: