Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
  „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa cont si de faptul ca anul viitor sunt alegeri, volumele atrase pot dubla aceasta suma”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Craiu, Presedinte Media Consulta International, regia de vanzari care va fi reprezentantul exlusiv al postului de televiziune 
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu stau chiar asa.
Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, "moderatorul Tune in"
 Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers, Oana Bernecher, Managing Partner al companiei de...
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV
Pozitia Spoon, Next si Propaganda in "blocajul de plati aparut ca urmare a unor datorii vechi ale unuia dintre clientii ARM"
 "Pentru fluidizarea relatiei cu furnizorii trei dintre agentiile care au constituit Agentia Romana de Media (ARM) si-au preluat momentan activitatile pe companiile proprii urmand ca la inceputul anului urmator sa-si reia colaborarea intr-o companie de buying cu o noua structura juridica. Motivul scurtei intreruperi este blocajul de plati aparut ca urmare a unor datorii vechi ale unuia dintre clientii ARM.
 In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)
Internet refresh: Bakers Digital Communication vrea in top 5 agentii online
 Condusa de Costin Cocioaba, fost Project Manager al departamentului de Internet al ProTV S.A in ultimii 4 ani, agentia lansata de V+O Communication Romania isi propune sa ajunga in top 10 agentii online in 2012 si top 5 agentii de publicitate online pana la finalul anului 2013
  Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari.  Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, c hiar daca investitiile in media au scazut. 
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre  lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau  “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3 ani, cand vom vedea o relatie foarte stransa intre continut, tehnologie, si marketing” in cuvantul integral pe...
 
PUBLICITATE: