Advice. Cea mai mare agentie de universitari.
 Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
Ejobs s-a vandut Ringier la peste 15 Mil. EUR. De minim 12-13 ori profitul. Putea de 19-21 ori.
 Ejobs, un business de recrutare online in care Media Pro-ul lui Adrian Sarbu putea cumpara in urma cu 12 ani 25% din afacere cu 25.000 USD, a anuntat astazi ca a fost achizitionata de Ringier.
De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
  Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Primul birou de PR in Libia. Action Global Communications.
 Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei  
Eveniment de 300-400 Mii EUR. Certificat Kotler de la Philip Kotler, personal. Marketing 3.0.
 Desi singurul din acest an in Europa de Est, programul de training certificat de Philip Kotler nu asteapta mai mult de 700 participanti, antreprenori, manageri,specialisti de marketing si parteneri.
BTL de 225.000 euro. Clientii Agentiilor BTL 2012. I.M. Smite.
CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Castrol, BP, Aral, Cumpana, Parma Food.  CLIENTI**: City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Backwerk), Mojo, Bordello, Castrol Lubricants (Castrol, BP, Aral), Animax Pet Shop, Euro26 Romania,  Cumpana, Parma Food, Cora.
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan
2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.
Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group – OMG, potrivit unor surse adplayers apropiate celor doua grupuri de media. 
OMG: De 3 ori in 5 ani. Tanasie spune cine a crescut Omnicom Media Group Romania
 Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate departamentele agentiilor OMD si Phd”
 
PUBLICITATE: