Specialistii Guvernului vor modificarea publicitatii in Legea Audiovizualului fara agentii
  Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un intermediar decat in numele si pe seama beneficiarului final al publicitatii televizate: orice oferte de pret [...] vor fi in mod obligatoriu confirmate in prealabil in scris cu radiodifuzorul si altele
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.
Aveti fani pe Facebook? Va costa. Nu sunt ai vostri.
 Comunitatile retelei sociale nu apartin producatorilor marcilor: Alex Cernatescu, Infinit: "Comunitatile brandurilor din Facebook nu se mai pot numi owned media."
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Grey a achizitionat o agentie digitala de 1,3 Mil. EUR
 Achizitia companiei digitale germane k102 cu o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR la sfarsitul anului trecut, continua strategia de dezvoltare de a intari capabilitatile WPP, care a inregistrat venituri din servicii digitale de 4,8 Miliarde USD in 2011, reprezentand aproximativ 30% din veniturile totale ale grupului de peste 16 Miliarde USD  
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an  
Vinde peste 500 de tone de hartie din paduri certificate. FSC Friday in Bucuresti, la Antalis.
 Companiile pun din ce in ce mai mult pret pe hartia obtinuta din paduri certificate, unde pentru fiecare copac taiat este unul plantat. Distribuitorul de hartie Antalis organizaza si in Romania FSC Friday 2012.
Iordache, despre plecarea MD-ului Leo Burnett: "Decizia a fost a Roxanei[..]Vrea sa incerce si altceva"
 Roxana Dumitru, ex MD Leo Burnett: „Am simtit nevoia de o schimbare”. „Pasul urmator pentru mine ar fi antreprenoriatul. Lucrez la un proiect foarte interesant [..]
Schimbare la varful Leo Burnett. Roxana Dumitru se desparte de agentie. Adplayers Exclusiv.
 De 17 ani in agentie si unul din veteranii companiei de publicitate infiintate in 1994, Roxana Dumitru a fost numita Managing Director al Leo Burnett Romania din anul 2006
 
PUBLICITATE: