Industria digitala inainte si dupa aparitia Publicis Omnicom Group in trei piete majore (SUA, Regatul Unit, Franta)
In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.
Agentia fondata de Mihai Craiu a inregistrat in 2012 o CA de 9 mil. EUR, iar pe primul semestru din 2013 in jur de 3,5 Mil. EUR
Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
In prezent, Romtelecom lucreaza cu GMP (creatie), DC Communication si GMP PR (PR), Webstyler (digital), iar Cosmote Romania cu Ogilvy & Mather (creatie), V+O Communication (PR), Bakers (digital).
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele contesta forma actuala a ordonantei si incearca sa faca presiuni pentru modificarea ei”, utilizate in mod eronat de postul de televiziune Antena 3, intr-un material video difuzat in ziua de 12 iunie 2013, despre propunerile de modificare a OUG 25/2013.
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.
Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania , investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele investitorilor apropiati grupului Spectacular.
„Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: