Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
  Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
  80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului termic in timpul sezonului rece sau cald
Fost director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrala, Eric Tavoukdjian este noul director comercial Profi
  Noul sef de vanzari Profi a fost director de vanzari si director de marketing la Tesco Ungaria, devenind apoi director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrala. Cariera si-a continuat-o timp de mai multi ani in Regatul Unit, in calitate de Director comercial marketing la Costa Coffee, inainte de a deveni Director comercial la Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd
Cognition lanseaza „Clubul de Loialitate”, instrument de marketing dedicat clientilor business si start-up-urilor din orice industrie. Buget, de la 6.000 de euro
  Claudia Archip, Managing Partner Cognition ,,Cu un nivel ridicat de flexibilitate si customizare, acest instrument dedicat ofera eficienta si tactici construite pe specificul si nevoile oricarei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabila si integrata a tuturor palierelor de dezvoltare comerciala, contribuind la indeplinirea obiectivelor clientilor nostri”
Venituri totale de 69,3 de milioane de euro si o crestere a bazei de clienti cu 3,1 % comparativ cu 2022, pentru Telekom Romania Mobile in T2 2023
 Cu un EBITDA de 4,8 milioane de euro, baza totala de clienti a crescut cu 3,1% de la an la an - atat abonatii (+4,3%), cat si utilizatorii de cartele prepaid (+2,1%) – pana la un total de 4,06 milioane; Baza de abonati, in crestere din Q2 2020;
Cu 32 de ani de expertiza media, Mihnea Vasiliu, singurul jurnalist si manager de media din Romania detinator al unui MBA London Business School, a plecat la cele vesnice, la doua saptamani dupa despartirea de Grupul Ringier
  Din 1992 in jurnalism si management de media in Romania, Mihnea Vasiliu (57 de ani) a inceput la MediaPro, ca reporter al agentiei de stiri Mediafax, a devenit sef al agentiei de stiri si mai apoi Director General al MediaPro Group, sub care opera agentia Mediafax, Pro Sport, Ziarul Financiar, Publimedia International si alte companii de media, entertainment din grup, membru in Consiliul de Conducere al grupului Realitatea Catavecu, iar...
McCann PR a preluat comunicarea brandului vinicol de tara „Wine of Moldova”
  Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu Oficiul National al Viei si Vinului. Suntem convinsi ca experienta si pasiunea noastra in comunicare, impreuna cu portofoliul lor impresionant de crame si vinarii vor crea o sinergie puternica si vor aduce un plus valorii industriei vinicole.”
Profi a plafonat anticipat adaosurile comerciale, incepand din weekend-ul 15-16 iulie
“Sustinem masura guvernului de a combate cresterile preturilor alimentelor de baza prin limitarea adaosurilor comerciale, si o aplicam chiar inainte de 1 august, data la care devine obligatorie conform ordonantei de guvern”, declara Magda Amarie, director operational Profi
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
  Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o serie de teste.
Schimbare la varful comunicarii Telekom Romania Mobile. Ruxandra Voda, director de comunicare corporativa, va parasi compania incepand din 1 iulie.
Dupa 14 ani petrecuti alaturi de companie, Ruxandra Voda a decis sa exploreze noi oportunitati de cariera in afara companiei. Telekom Romania Mobile o numeste pe Stefania Petre, actualul Manager de Reglementare, Managementul Riscului Corporativ si Securitate, la conducerea activitatilor de Comunicare Externa, Sustenabilitate si Responsabilitate Corporativa.
 
PUBLICITATE:
« 4 5 6 7 8 »