„Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si Sega, Windows 95, reintregirea Germaniei, Captain...
Exclusiv: Fost CEO in OOH, Bogdan Vasile reintra in DM pe 25 Milioane de clienti cu Reader’s Digest.
Fostul CEO al Euromedia, Bogdan Vasile, a fost recrutat de catre Tarsago Media Group o companie de marketing direct, publisher si servicii de maketing care a cumparat in ultimii 2 ani licentele de a vinde produsele Reader’s Digest din Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria si Romania.
De profesie medic chirurg, Nadia Visan si-a facut meserie de baza din pasiunea pentru obiecte promotionale. Grupul Today Advertising este o afacere cu 78 de oameni si mai multe portaluri de produse promotionale specializate
Daca multe fete frumoase ale publicitatii romanesti incearca sa-si marite independenta prin alte parti ale lumii, avem si una mandra de statutul de romanca. Drapelul romanesc este la loc de frunte la intrarea in cladirea Infinit Solutions.
Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014
Din dorinta de a stimula imaginatia designer-ilor, distribuitorul de hartie si material suport Antalis a pus la dispozitia “copiilor mari” un mostrar in forma de cub ce imita o biblioteca pe care fiecare si-o poate construi in felul sau.
Independenta GMP Advertising din Romania se afiliaza la reteaua germana Jung von Matt, cea mai creativa retea independenta de comunicare din Europa
Adrian Iacomi, un specialist digital roman care lucreaza “afara”, ne atrage atentia ca fara Usability, Interaction Deisign (IxD), Information Architecture (IA) sau User Experience Design (UX) nicio agentie sau afacere digitala cu greutate nu poate sa “livreze”.
„Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
„Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: