Prima agentie de Social Media ataca piata de PR. Republika se extinde in Relatii Publice
 Din informatiile adplayers, divizia de PR de la Republika va fi condusa de Zenovia Grama, cu 10 ani de experienta in relatii publice si comunicare, din care aproape patru in echipa Rogalski - Grigoriu (actuala Rogaski Damaschin). 
Grupul V+O intra si pe piata de productie cu Unlimited Production
 Infiintata in Romania in 2006, V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost infiintata in Romania in 2006 si a extins aria de servicii in zona de digital / social media lansand Bakers Digital Communication, iar in 2012  a lansat divizia de BTL, Briefcase.
Fuziune. iLeo dispare ca agentie de sine statatoare. Devine divizie Leo Burnett.
Anuntata intern chiar inainte de plecarea in vacanta a grupului, fuziunea iLeo cu agentia Leo Burnett lasa in urma o echipa reunita de care in ultima luna s-au despartit  intre 6 si 8 oameni 
Kubis Interactive a deschis birou in SUA si a inregistrat afaceri cu 20% mai mari
 Kubis Interactive a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 1.8 de milioane euro, cu 20% mai mult fata de anul precedent, si tinteste cat mai sus si in 2014
A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
 Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
 Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul 2013.
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR  
Agentie condusa de 6 oameni. Conducerea executiva Graffiti PR este asigurata de sase consultati.
 Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga.  Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte strategice pentru agentie, dar si in afara ei
Doris Danner, TBWA Europe: "Romania este plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune"
 „Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Friends s-a imprietenit cu TBWA. Managementul Friends va conduce noua FRIENDS TBWA Bucharest.
 In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
 
PUBLICITATE: