PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Fondata in 2010 de Raluca Bailescu si  Cristian Ditoiu, MakeSense PR are in prezent inca doi parteneri si a luat decizia sa devina MakeSense, agentie de comunicare si continut, completand portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
2014 pe bloguri: Intre sute de mii si 1 Milion euro
 Din toata estimarea, numai compania de publicitate pe bloguri Standout a atras intre 200.000 si 300.000 de euro, potrivit managerului, Ionut Oprea
Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
 “In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Comunica de 15 ani pentru afaceri si consumatori. Raluca Zamfir face 400.000 de euro din PR.
 Cu 15 ani in comunicare porniti intr-o banca, Raluca Zamfir are azi o agentie de relatii publice si comunicare cu 8 oameni si o cifra de afaceri de aproape 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014.
Goldbach Romania preluata de managementul local condus de Alecu. Regia ramane, numele se schimba.
Regia pastreaza echipa si datele de identificare fiscala, numele se schimba
Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
6 din 10 euro in media TV, luati la bani marunti
 Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si  "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, companie care a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate cu gigantul international de consultanta Ebiquity - un business de peste 100 Milioane EUR ( £68.5 Mil.)
12 publicitari romani au intrat in posesia European Advertising Certificate in 2014
 Cei 12 absolventi romani din 2014 sunt: Ligia-Maria Stan – Spoon Media, Andreea Oprea, Alma Eva Ghiulea, Madalina Ivan, Alina Andreea Mirica, Ioana Mucenic, Ciprian Sava si Ruxandra  Margoi – Pastel, Oana Mailat, Catalin Florea si Diana Patriche – McCann Erickson si Matei Psatta – Leo Burnett.
 
PUBLICITATE: