6 din 10 euro in media TV, luati la bani marunti
 Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si  "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, companie care a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate cu gigantul international de consultanta Ebiquity - un business de peste 100 Milioane EUR ( £68.5 Mil.)
12 publicitari romani au intrat in posesia European Advertising Certificate in 2014
 Cei 12 absolventi romani din 2014 sunt: Ligia-Maria Stan – Spoon Media, Andreea Oprea, Alma Eva Ghiulea, Madalina Ivan, Alina Andreea Mirica, Ioana Mucenic, Ciprian Sava si Ruxandra  Margoi – Pastel, Oana Mailat, Catalin Florea si Diana Patriche – McCann Erickson si Matei Psatta – Leo Burnett.
3 aplicanti de Black Friday la Rogalski Damaschin PR
 Eliza Rogalski: “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii”
A facut 100 Milioane EUR pentru clienti prin afiliere. Marius Pahomi intr-un selfie fericit cu vanzarile
 De la infiintare si pana in present, doar Profitshare a generat vanzari de aproape 100 de milioane de euro (415 Milioane lei).
Vrea si o felie din PR, dupa 6 ani de digital. Comunicare cu ADN digital Republika.
 Republika, una din agentiile cunoscute drept pionieri in pozitionarea pe servicii digitale, si-a alaturat de curand o echipa si capabilitati de relatii publice si comunicare unui ADN recunoscut digital.
 Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.  
Saatchi & Saatchi trece sub Publicis Groupe. Clientii raman la Radu Florescu, cu o agentie independenta.
  Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si portofoliul de clienti.  
Agentia condusa de Bogdan Enoiu da in judecata Consiliul Concurentei
 McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
"Sunt dezamagita si consternata" Carmen Lixandru, MediaCom, despre decizia Consiliului Concurentei
 Carmen Lixandru, sefa agentiei MediaCom(WPP), companie de media ce deruleaza anual volume de zeci de milioane de euro in piata de publicitate este dezamagita si consternata de decizia Consiliului Concurentei
Florescu: Investigatia Consiliului Concurentei este urmarita de Comisia Europeana si Ambasada SUA
 Presedintele UAPR spune ca asociatia va ataca in instanta decizia Consiliului Concurentei. Investigatia este urmarita de Comisia Europeana, Departamentul Comercial al Ambasadei SUA la Bucuresti, EACA 
 
PUBLICITATE: